"Lokale specialiteter"
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 21-01-08 16:01

Hvis man holder sig til den lokale afdeling af den Gyldne Måge, så kan
det vel ikke gå helt galt?

En indisk "Big Mac":
http://www.mcdonaldsindia.com/ourfood/nonveg/chicken_maharajamac.html
Som de siger: man skal ikke se begrænsninger, men muligheder.

McDonalds i Japan:
http://www.mcdonalds.co.jp/sales/menu/menu.html
http://www.mcdonalds.co.jp/sales/new/tamagow/index.html
Hvad er det der er i den? spejlæg og bacon?

McDonalds i Australien
http://www.mcdonalds.com.au/
Hvad!! Ingen kænguru-burger?

Er der nogen der har nogen erfaringer at dele ud af om fastfood-kæders
afdelinger i andre lande?

Burger King, Pizza Hut og hvad de hedder alle sammen.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Max

Dato : 21-01-08 19:02

Hej Martin

> McDonalds i Australien

Hvis det de serverede så bare lignede det på billederne :)

> Er der nogen der har nogen erfaringer at dele ud af om fastfood-kæders
> afdelinger i andre lande?

I Munchen kan du få en Flensburger pils på McD.

--
Mvh Max

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-01-08 02:35

On Mon, 21 Jan 2008 16:01:23 +0100, Martin Mose Larsen
<martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> wrote:

>Er der nogen der har nogen erfaringer at dele ud af om fastfood-kæders
>afdelinger i andre lande?

Tja, de amerikanske specialiteter er jo nok ikke så spændende....

Men min amerikanske kone studsede over en McOcean i Danmark, hun ville
vide, om der var saltvand i

--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman