Hvilken håndværker vedr nedløbsrør?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-01-08 16:41

Jeg skal have fat i en håndværker der kan sætte en ny bøjning på et
nedløbsrør
Hvem (faggruppe) laver sådan noget?

pft/Peter

Fra : Holst

Dato : 23-01-08 16:50

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg skal have fat i en håndværker der kan sætte en ny bøjning på et
> nedløbsrør
> Hvem (faggruppe) laver sådan noget?

Plast eller metal?

I førstnævnte tilfælde ville jeg ringe til min lokale tømrer. I
sidstnævnte tilfælde ville jeg ringe til min lokale blikkenslager.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-01-08 20:38

"Holst" wrote

> Plast eller metal?

Egentlig begge dele

> I førstnævnte tilfælde ville jeg ringe til min lokale tømrer. I
> sidstnævnte tilfælde ville jeg ringe til min lokale blikkenslager.

Ja blikkenslager "selvfølgelig" :)

Tak/Peter

Fra : C. Caspersen

Dato : 23-01-08 16:56