jeg er ny i denne gruppe - hvordan får jeg~
Fra : holmebo

Dato : 20-01-08 09:59

jeg vil meget gerne i kontakt med Peter Holm som tidligere har haft et
indlæg om at begære tvangsaktion ved fogedretten i Viborg. Har måske
nogle informationer til ham som ikke er relevante for andre. Glæder
mig ellers til at læse intressante indlæg .

Fra : Holst

Dato : 20-01-08 18:01

holmebo wrote:

> [...]
> nogle informationer til ham som ikke er relevante for andre. Glæder
> mig ellers til at læse intressante indlæg .

Du sender ham en e-mail. Hans afsenderadresse ser rigtig ud bortset fra
at der lige skal fjernes et REMOVE eller lignende.

Fra : holmebo

Dato : 20-01-08 10:07

On 20 Jan., 18:01, Holst <newsno...@shelter.dk> wrote:

> Du sender ham en e-mail. Hans afsenderadresse ser rigtig ud bortset fra
> at der lige skal fjernes et REMOVE eller lignende.

det er netop det der er problemet. Det ser ud som alle jeres e-mail
adresse er lidt "krypteret" - der er indsat eller fjernet noget. Men
tak for hurtigt svar.

Fra : Holst

Dato : 20-01-08 18:11

holmebo wrote:

> det er netop det der er problemet. Det ser ud som alle jeres e-mail
> adresse er lidt "krypteret" - der er indsat eller fjernet noget. Men
> tak for hurtigt svar.

Hvori ligger problemet?

Når du besvarer hans indlæg direkte:

From: "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>

går du bare op og fjerner *REMOVE*, inden du afsender mailen til ham. Og
husk at sørg for, at den ikke samtidig bliver sendt til gruppen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-08 23:20

Holst skrev:

> Hvori ligger problemet?

At afsenderen skal lege kriblekryds hvis han vil svare folk. Jeg
gør det aldrig.

--
Bertel

Fra : N/A

Dato : 20-01-08 18:11

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-01-08 23:27

Bertel Lund Hansen wrote:

> At afsenderen skal lege kriblekryds hvis han vil svare folk. Jeg gør det
> aldrig.

Nu vi er OT... Det er faktisk i strid med Usenet's regler (RFC 1036) at
bruge en ikke-gyldig email adresse...

Se punkt 2.1.1
http://www.ietf.org/rfc/rfc1036.txt

--