Sexbilleder på Nettet.
Fra : Jørgen

Dato : 20-01-08 16:54

Jeg er tilkoblet TDC, og den newsserver, jeg har adgang til, er
news.tele.dk. Der har jeg før kunnet hente bunkevis af billeder. Der er
næsten ingen tilbage. Ved I om der er andre steder jeg kan besøge og hygge
mig som !i gamle dage".
Jørgen

Fra : Per H

Dato : 20-01-08 18:11

On Sun, 20 Jan 2008 16:54:13 +0100, Jørgen <laybourn@c.dk> skrev:

> [...]
>næsten ingen tilbage. Ved I om der er andre steder jeg kan besøge og hygge

har de ikke lukket for binær grupperne

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Jørgen

Dato : 21-01-08 08:41

> har de ikke lukket for binær grupperne
>

> M.V.H.
>
> Per
>
> skype bruger

****************************

Hvad mener du?
Hvad er binærgrupper?
Jeg besøgte tidligere "alt.binaries.pictures.erotica.senior-citizens" og den
slags steder. Det vrimlede med dem. Er det TDC, der har lukket af for dem,
eller kan man gå andre steder hen og finde den slags?
Mvh Jørgen

Fra : S. Hansen

Dato : 21-01-08 09:11

On Mon, 21 Jan 2008 08:41:05 +0100, Jørgen <laybourn@c.dk> wrote:

> [...]
>slags steder. Det vrimlede med dem. Er det TDC, der har lukket af for dem,
>eller kan man gå andre steder hen og finde den slags?

Du skal nok idag ud at købe adgang til en prof. newsserver for at
kunne se de binære grupper.

Steen

evt:
www.giganews.com

Fra : Martin

Dato : 21-01-08 20:06

Hvis du er til levende billeder er der jo altid www.youporn.com ;)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 21-01-08 13:04

Jørgen frembragte:
> [...]
> Der har jeg før kunnet hente bunkevis af billeder. Der er næsten ingen
> tilbage. Ved I om der er andre steder jeg kan besøge og hygge mig som !i

google er din ven.

http://www.al4a.com/
http://www.ampland.com/mmpage.html

Søg selv efter flere.