Findes det?
Fra : A. And

Dato : 15-07-01 06:23

Jeg skal bruge noget musik til en fest.
Det skal være musiken til nogle af de sange som er blevet skrevet til
festen.
Det drejer sig blandt andet om:

Nu går våren gennem nyhavn

Du må få min sofacykel når jeg dør

Jeg ved en lærkerede

Jeg plukker fløjlsgræs

Er der nogen som kan hjælpe mig med et link eller nogle cd'er

Kim

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-07-01 21:05

"A. And" wrote:

> [...]
> Jeg ved en lærkerede
> Jeg plukker fløjlsgræs
> Er der nogen som kan hjælpe mig med et link eller nogle cd'er

Kig f. eks. her: http://www.rhk.dk/users/solo/sange/alle_sange_123stk.txt

eller: http://www.netby.net/Syd/Mozartstraede/sange/
eller: http://www.ibg.dk/sider/sange.htm

Det første link havde jeg i mine "bookmarks.
De øvrige er fundet på 2 minutter ved at skrive flg. tekst: "nu går
våren" ("exact phrase")
i denne søgeside: www.hotbot.lycos.com

Prøv det selv ...!

mvh. Jørgen

Fra : A. And

Dato : 17-07-01 06:53

Måske jeg ikke formulerede mig korrekt. Men det er ikke teksterne jeg skal
bruge men instrumentalmusik på de sange som jeg skrev. Tekster har vi jo
fået skrevet til festen men da det er en lavbuget fest kommer der ikke nogen
spillemand kun et musikanlæg.

Kim