Highland green klinker
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 20-01-08 12:53

Hej NG!

Jeg har en udendørs trappeafsats med Highland green klinker 20x40. Nu
skal kældertrappen have noget tilsvarende, men jeg kan ikke finde
nogle klinker der matcher, meget gerne 30x60, idet trappedybden er
30cm.. og bredden godt 86cm). Behov 26stk 30x60 klinker.

Det nærmeste jeg kan komme er Bauhaus' Sorte skifer 30x-60, men det
kunne være flot, hvis der var nogle i greeen, til en pris der var til
at betale. (kan godt gå til en stenhugger og få noget til godt 1600,-
m2, men det er lige dyrt nok).

Forslag modtages med taknemmelighed.

pft Niels