Dykning mexico
Fra : mgr@mraun.com

Dato : 12-01-08 07:07

Hejsa

Jeg skal til Mexico i påsken med kæresten. Vi har bestilt flybiletter
til Cancun og snakker om at bo i Playa del Carmen. Vi har fået et
tilbud på et hotel der hedder Mimi del mar. Det dykkercenter der er
tilknyttet hedder "Yucatak" (http://www.yucatek-divers.com/
english.html)

Er der nogen der har noget erfaring med dykkercentret og hotellet for
den sags skyld. Andre tanker om byen, dykkercentre og hoteller er også
meget velkomne.

Venlig hilsen
Morten Raun

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 12-01-08 15:18

mgr@mraun.com wrote:
> Er der nogen der har noget erfaring med dykkercentret og hotellet for
> den sags skyld. Andre tanker om byen, dykkercentre og hoteller er også
> meget velkomne.

jeg var i PDC i november 2006, og skrev om det her:

http://www.olemichaelsen.dk/diary/2006/#23%20NOV%202006 (scroll ned til
det der starter med 23 nov 2006 hvis ikke linket virker).

-- Ole

Fra : Jürgens

Dato : 12-01-08 11:38

On 12 Jan., 15:06, m...@mraun.com wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har noget erfaring med dykkercentret og hotellet for
> den sags skyld. Andre tanker om byen, dykkercentre og hoteller er også

Tror måske centeret hedder Yuca-Tek. Jeg har dykket med det for 10 år
siden og der var det bestemt glimrende. Ikke mindst omkring dykning i
cenoter.

Rigtig god tur.

Fra : mgr@mraun.com

Dato : 13-01-08 13:24

On 12 Jan., 19:38, "Jürgens" <hetebrue...@googlemail.com> wrote:

> Tror måske centeret hedder Yuca-Tek. Jeg har dykket med det for 10 år
> siden og der var det bestemt glimrende. Ikke mindst omkring dykning i
> cenoter.
>
> Rigtig god tur.

Dejligt at høre. Det vil jeg glæde mig til.

Kom endelig med flere indfald, hvis der er nogen der får lyst.

Morten

Fra : Tom Persson

Dato : 14-01-08 08:36

On 13 Jan., 21:23, m...@mraun.com wrote:

> Dejligt at høre. Det vil jeg glæde mig til.
>
> Kom endelig med flere indfald, hvis der er nogen der får lyst.
>
> Morten- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg er dernede i februar - og skal nok dele mine erfaringer med dig
når jeg kommer hjem

/Tom

Fra : M0rtimer

Dato : 15-01-08 05:16

On 14 Jan., 16:35, Tom Persson <t...@5xpersson.dk> wrote:

> Jeg er dernede i februar - og skal nok dele mine erfaringer med dig
> når jeg kommer hjem
>
> /Tom

lyder godt. Jeg har booket hos Yuca-Tek nu, men hører gerne hvad du
har at sige

Morten

Fra : lmbolt@hotmail.com

Dato : 24-01-08 18:53

On 15 Jan., 13:15, M0rtimer <m...@mraun.com> wrote:

> lyder godt. Jeg har booket hos Yuca-Tek nu, men hører gerne hvad du
> har at sige
>
> Morten- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg hedder Mike er dansker bosidende i Mexico på niende år. Jeg ejer
Divemike dykkercenter, som et et af de ældste dykkercentre i Playa Del
Carmen samtidig ejer jeg også Vimexcondos, som udlejer lejligheder her
i byen og arrangerer spændende udflugter. Jeg har en del danskere
ansat i firmaerne og vi har derfor mange kunder fra Danmark og kender
svarene på de fleste spørgsmål der må være omkring dykning, ophold og
ikke mindst de seværdigheder, man bør se. Har det interesse kan du se
hjemmesiderne www.divemike.com og www. vimexcondos.com og du er meget
velkommen til at skrive til os.
Michael Bolt

Fra : lmbolt@hotmail.com

Dato : 24-01-08 20:00

On 15 Jan., 06:15, M0rtimer <m...@mraun.com> wrote:

> lyder godt. Jeg har booket hos Yuca-Tek nu, men hører gerne hvad du
> har at sige
>
> Morten- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg hedder Michael er dansker og på niende år bosidende i Mexico. Jeg
er indehaver af Dive Mike Dykkercenter, som er et af de ældste
dykkercentre i Playa Del Carmen og ejer desuden Vimexcondos, som
udlejer ferielejligheder og arrangerer spændende udflugter her på
Yucatan. Jeg har en del danskere ansat i firmaerne blandt andre 2
danske instruktører i Dive Mike og de vil gøre alt for at give alle
en god oplevelse. Se vore hjemmesider www.divemike.com og
Vimexcondos.com, skriv til os hvis du har spørgsmål.

God ferie Michael