Dykkercentre i Playa del Carmen, Mexico?
Fra : Tom Persson

Dato : 05-01-08 06:47

Hej Hej

Er der nogen der har erfaringer med gode dykkeercentere i Playa del
Carmen? hvor jer skal til i februar. Jeg skal have min datter på 13
med ud og dykke, som lige i sommer har fået sit eget open water
certifikat, så der skal være god sikkerhed.

Har overvejet danskeren Dive-Mike, som skulle have et ok center, men
har hørt at han efterhånden primært har fokus på cenotes-dykning

/Tom

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 05-01-08 18:38

Tom Persson wrote:
> [...]
>
> Har overvejet danskeren Dive-Mike, som skulle have et ok center, men
> har hørt at han efterhånden primært har fokus på cenotes-dykning

Jeg dykkede med divemike i november 2006, og det var ret ok. Han har dog
ikke mere med centret at gøre - da jeg var der, var indehaveren en
engelsk pige. Michael dukkede dog op et par gange i løbet af de 14 dage
jeg var der og tog med ud som dykker guide.

Det er et ok men ikke prangende dykkercenter - og de udbød ikke nitrox
da jeg var der - de fik den leveret andetsteds fra. Og havde ikke en
o2-analyzer så jeg selv kunne måle efter.

vh,

Ole M

Fra : lmbolt@hotmail.com

Dato : 24-01-08 18:02

On 5 Jan., 07:46, Tom Persson <t...@5xpersson.dk> wrote:
> [...]
>
> Har overvejet danskeren Dive-Mike, som skulle have et ok center, men
> har hørt at han efterhånden primært har fokus på cenotes-dykning

Jeg er Mike fra Dive Mike. Jeg solgte dykker-centret i nov 2005 til en
Englænder på afbetaling. Desværre blev afdragene ikke betalt, og jeg
måtte i juni 2007 tage dykkercenteret tilbage. Jeg er glad for at være
tilbage, og vi er nu igen "det gamle center" med den danske metalitet
og nyt udstyr. Vi er ikke fokuceret på cenoter (grotter). Vi råder
over to trucks til grotte turene i junglen, men 4 både til dyk i
havet. Vi er p.t. blandt andre to danske instruktører.

Michael