Pæreskifte i Greenforce Standard 12 l
Fra : Clevin

Dato : 02-01-08 11:49

Hej,

Er der nogen af jer som ved hvordan man skifter pære i et Greenforce A12
lygtehoved som dette:

http://www.green-force.com/en/1-LightingSystem/2-LightHeads/Halogen/Standard12.html

Den oprindelige pære er gået i stykker. Selve lygtehovedet ser ret
"indkapslet" ud.

/Clevin

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 02-01-08 12:33

På de ælder lygtehovder trak man fatningen ud i bunden men i din skruet man
vist toppen af, prøv og fjern O-ringene og se om du kan se en samling men du
skal kigge godt efter.
Jeg brugte 2 papegøjetænger men husk at lægge klude imellem så du ikke riser
den.

Sten

Fra : Clevin

Dato : 02-01-08 15:32

Hej Sten,

Tak for dit svar - hvor fik du en ny pære fra?

/Clevin

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 02-01-08 16:36

Det kommer an på hvor mange du vil købe, hvis det kun er 1-2 stk vil jeg
købe dem i et byggemarked men skal du købe flere så køber jeg på nettet.
Du kan også prøve sådan en pære der den syntes jeg er god.
DECOSTAR IRC 35W/12V 10GR GU5,3, 48865SP

Fra : Clevin

Dato : 03-01-08 12:57

Fedt, hvor får man den henne?

Fra : Sten Nordstrøm