Frosenpinde, læs her!
Fra : cposts@gmail.com

Dato : 28-12-07 11:57

Hej

I morges trodsede min kammerat og jeg vejret og lavede et dyk ved
aggersundbroen nær Løgstør. Forholdene var ca. 16 sek.meter vind, 8m
sigt og 8 knobs strøm (næsten ;) og 4 grader koldt vand, så det var
lidt en blandet oplevelse.

Formålet med dykket var at teste min nye Weezle extreme+ underdragt
som jeg havde fået i julegave. Jeg har i flere år haft problemer med
at holde varmen mere end 30 min. når vandet er under fem grader, og
jeg har prøvet flere forskellige typer/mærker underdragter,
termoundertøj, trøjer osv, uden et særligt overbevisende resultat.

Efter de 30 min i vandet var der ingen tvivl, den skulle jeg have haft
under juletræet for mange år siden! Den var VIRKELIG VARM!!!, så varm
at jeg på ingen måde frøs krop, hænder eller fødder. Især mine hænder
plejer at lide under nedkølingen og forvandles til ispinde. Det var en
kanon oplevelse :)

Til sammenligning har jeg har mange gange tidligere dykket under
lignende og mere anstrengende forhold hvor jeg aldrig har kunnet holde
mig varm.

Jeg vil klart anbefale dragten. Jeg har ingen idé om hvad den koster,
men jeg er ret sikker på at min kæreste ikke overholdte vores
gavebudget på kr. 1.000,- Den er købt hos www.easydive.dk i Aalborg

God dykning 2008

Mvh

Christian

Fra : Allan Hansen

Dato : 28-12-07 21:57

<cposts@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg har ingen idé om hvad den koster, men jeg er ret sikker på at min
kæreste ikke overholdte vores
>gavebudget på kr. 1.000,-

Hvilken kæreste du må have

Allan Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-07 10:56

Gift dig med hende
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 31-12-07 15:03

Tja..... Men der er ingen der kommer på højde med min, vel Allen.

Sten

Fra : Henrik Manley

Dato : 31-12-07 15:25

> Tja..... Men der er ingen der kommer på højde med min, vel Allen.

Men er den ikke lidt lille? Eller du mente måske din kone Godt Nytår!!

Henrik Manley