SCANDINAVIAN NIGHT DIVE 2007
Fra : runefys@yahoo.dk

Dato : 22-11-07 01:02

Hvor mange bakker egentlig op omkring denne begivenhed.

Rune

Rune@dykning.eu

Fra : runefys@yahoo.dk

Dato : 22-11-07 01:04

Man kan jo se mere på

http://www.diversnight.com/

Rune
www.dykning.eu

Fra : kenneth andersen

Dato : 22-11-07 20:46

Jeg er har tilmeldt mig, og indtil videre er vi 25 tilmeldte fra diving2000
i Odense.

kenneth

Fra : ole@dykker-forum.dk

Dato : 27-11-07 09:17

On 22 Nov., 09:02, rune...@yahoo.dk wrote:
> Hvor mange bakker egentlig op omkring denne begivenhed.
>
> Rune
>
> R...@dykning.eu

Vi er en del i aalborg der hopper i vandet d. 6 :)
Der er gang i snakken her: http://dykker-forum.dk/viewtopic.php?t=96
hvor bl.a. Tone (hende der arrangerer det) deltager.

Mvh.
Ole Kallehave

Fra : N/A

Dato : 12-12-07 11:50

Fra : Dag Deberitz

Dato : 12-12-07 11:50

På denne link ligger tallene for Danmark:
http://www.diversnight.com/Dykker_steder_.asp = 501 dykkere, mangler ennu
tall fra 1 hold!

Rekordtallet for MIDELFART er reguleret ned med 2, - til 94 dykkere, men
likevel er dette et anseelig stykke arbejd at dykkelede!

Dag