Dykning i kreidesee
Fra : kenneth andersen

Dato : 16-11-07 08:51

Hejsa.

Vi er nogle stykker der tager til kreidesee og dykker i næste måned, og vi
har nu læst at man skal have en lægeerklæring eller lign som maks er 2 år
gammel. Er der nogen herinde der kender noget til det..?? Og har i andre,
der har været der, haft sådan én..?

Kenneth

Fra : Jan Birk

Dato : 16-11-07 11:50

> [...]
> gammel. Er der nogen herinde der kender noget til det..?? Og har i andre,

Har dykket der mange gange og sidst for et halvt år siden. Der har
aldrig været krævet lægeerklæring, kun et gyldigt certifikat.

/Jan

Fra : mikael johansen

Dato : 16-11-07 15:35

jeg har været der 3 gange i år og har ikke haft nogen
lægeerklæring med og har heller aldrig været spurgt om en.hilsen
mik

Fra : Jens

Dato : 17-11-07 11:08

En lille appetitvækker her fra i sommers.

Video:

http://dyk.dalhoj.dk/default.asp?action=video&mode=view&mediaid=3&resolution=hi

God fornøjelse

Fra : kenneth andersen

Dato : 17-11-07 22:13

Tusind tak for svarene, og ikke mindst en fed video. Det må være et godt
sted, siden i gider at køre derned flere gange..!

Fra : Nikolaj M

Dato : 18-11-07 04:08

Dykkede der i sensommeren og jeg kan kun sige en ting! - husk for
pokker certifikat!

For de går med jævne mellemrum rundt og kontrollere certifikarer og
computere! og er der ikke overensstemmelse så bliver man afvist. (vi
havde heldigvis styr på det)

Samtidigt er der forskellige krav til uddannelse alt efter hvor man
vil dykke i søen

Da vi dykkede dernede var der en tysk dykker som kom op med en
lungeemboli og røg med helikopter til trykkammeret i kiel.

Men det er ok dykning, og så kan det dykkes ligegyldigt hvordan
vejeret er!

Go tur!

Nikolaj