Diskkryptering
Fra : Stevan Krcadinac

Dato : 14-07-01 22:15

Til kryptering af disk under windows 2000 profesional har jeg fået
programmet E4M (Encryption for masses). Programmet er fra sydafrika
oggratis. Jeg søger andres gode og dårlige erfaringer med dette program.

--
venlig hilsen
Stevan

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-07-01 12:29

"Stevan Krcadinac" <stevank@wwwserver.dk> writes:

> Til kryptering af disk under windows 2000 profesional har jeg fået
> programmet E4M (Encryption for masses). Programmet er fra sydafrika
> oggratis. Jeg søger andres gode og dårlige erfaringer med dette program.

Der er noget på
http://www.fortunecity.com/skyscraper/true/882/Comparison_OTFCrypto.htm

Håber du kan bruge det.
/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@daimi.au.dk
This message may be reproduced freely for non commercial purposes.