Adapter - Thailand
Fra : Christiansen

Dato : 17-01-08 22:38

Skal en smut til Thailand, hvordan med laderen til mobilen, skal jeg have en
adapter og kan den købes her hjemme ?

Christiansen

Fra : BigMac

Dato : 19-01-08 18:22

"Christiansen" <poulbrit@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Skal en smut til Thailand, hvordan med laderen til mobilen, skal jeg have
> en adapter og kan den købes her hjemme ?

det behøver du ikke, du kan godt bruge din lader som i DK..æ

Fra : kim

Dato : 20-01-08 01:36

hvis du går ind på www.kimsrejser.dk , klik på praktiske råd , der kan du
hvordan stik ser ud og strømstyrke for hele verden , + andre råd.

kim

Fra : BigMac

Dato : 20-01-08 09:13

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du går ind på www.kimsrejser.dk , klik på praktiske råd , der kan
> du hvordan stik ser ud og strømstyrke for hele verden , + andre råd.

> [...]
http://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/33/3916/svar.htm
Du kan brege dit alm. stik...

http://www.kropla.com/electric2.htm
Næsten alle steder er det: combination of type A and C and can accept
either type plug.
og det viser man ikke et billede af!

Fra : Christiansen

Dato : 20-01-08 23:02