Gardiner
Fra : Werner

Dato : 17-01-08 18:01

Vi skal have persienner ( alternativt lameller ) sat op i vores udestue.
Hvor kan vi købe persienner, som er 150 brede og har en højde på 2 meter?
Måske ved I også hvor man kan købe plissé-gardiner i mange forskellige mål
og højder? Det var måske det allerbedste, men vi har ikke kunnet finde dem.
Vh
Werner

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-01-08 19:39

Werner wrote:
> [...]
> og højder? Det var måske det allerbedste, men vi har ikke kunnet finde dem.

Jeg vil tro at Faber kan levere næsten alt muligt i persienner.
Lavet på mål.

Søg en lokal butik.
Jeg kan ikke hjælpe, da du jo ikke skriver hvor du bor.

Jeg har gode erfaringer med Faber.
Prisen er ca. 1000 kr for 1 x 1 meter. (Aluminium)

Mvh. Jørgen

Fra : Carsten

Dato : 17-01-08 19:50

"Jørgen Rasmussen" <rjo_ra@tdect-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kan ikke hjælpe, da du jo ikke skriver hvor du bor.
>
> Jeg har gode erfaringer med Faber.
> Prisen er ca. 1000 kr for 1 x 1 meter. (Aluminium)

Internettet er heldigvis ligeglade med hvor folk bor og også tit billigere
end diverse "etablerede" forretninger. Ulempen kan være at man ikke kan se
og føle på varen inden man køber. Heldigvis var man en uges fuld returret
ved internetkøb (http://www.familieadvokaten.dk/Breve-600/b600-132.html) -
dog ikke hvis det er på specialmål.

Dem her har dine alu-persienner til en fornuftig pris - f.eks. 150x220 cm
til under 400,-

http://www.netgardiner.dk/?page=prodgroup&group=persienner/alu/std

Jeg har ikke selv prøvet at handle der skal lige siges !! Brug
dankortbetaling så må de ikke hæve pengene før de har sendt varen. Hvis
pengene hæves og varen ikke modtages så kan du gå til banken og få dine
penge igen.

Hilsen
Carsten

Fra : Leonard

Dato : 17-01-08 21:45

On Thu, 17 Jan 2008 19:49:56 +0100, Carsten wrote:

> Heldigvis var man en uges fuld returret
> ved internetkøb (http://www.familieadvokaten.dk/Breve-600/b600-132.html) -
> dog ikke hvis det er på specialmål.

Den familieadvokat er da ikke meget værd.

Der er 14 dages fortrydelsesret på fjernsalg:
http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad083/

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Fra : Carsten

Dato : 18-01-08 09:31

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Den familieadvokat er da ikke meget værd.
>
> Der er 14 dages fortrydelsesret på fjernsalg:
> http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad083/

Ja, sjovt nok så havde jeg selv skrevet 14 dage, men ville så lige checke
min egen hukommer inden jeg trykkede "send". Det første link var fam adv og
det troede jeg så på :-|

...men under alle omstændigheder så giver både 8 og 14 dage en nok tid til
lige at få checket at det hele nu er i orden...

Carsten

Fra : MetteM

Dato : 17-01-08 20:14

"Werner" <werner@> skrev i meddelelsen
> [...]
> Måske ved I også hvor man kan købe plissé-gardiner i mange forskellige mål
> og højder? Det var måske det allerbedste, men vi har ikke kunnet finde

Vi har fået lavet gardiner (folde) i specialmål ved Jysk, og ved de også
leverer både lamel og plissé.

/Mette

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-01-08 20:20

MetteM skrev:

> "Werner" <werner@> skrev i meddelelsen
>
> Vi har fået lavet gardiner (folde) i specialmål ved Jysk, og ved de også
> leverer både lamel og plissé.

Og så var det rørende billigt i forhold til en 'rigtig'
gardinforretning, og rigtig pænt. Jeg havde også sådan nogle
specialsyede foldegardiner fra Jysk i min gamle lejlighed.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Carsten

Dato : 17-01-08 20:23

"Werner" <werner@> skrev i en meddelelse
> Måske ved I også hvor man kan købe plissé-gardiner i mange forskellige mål
> og højder? Det var måske det allerbedste, men vi har ikke kunnet finde
> dem.

http://jemtex.dk/Paris_plissegardin.php

Carsten

Fra : nasip

Dato : 18-01-08 04:47

On 17 Jan., 18:00, "Werner" <werner@> wrote:
> [...]
> og højder? Det var måske det allerbedste, men vi har ikke kunnet finde dem.

Vi har fået lavet et lamelgardin til at dække for en dør. Mærket er
Kirsch og bestilt i Garant. Det er hundedyrt, men til gengæld kommer
der med i prisen en mand ud og måler op, så du får det, der lige
passer til dit formål. Han sætter det også gerne op for dig.

Vh
Pia