Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
print på backlight materiale ?
Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-01-08 14:52

Er der nogen der har erfaring med inkjet print
på backlight materialer..?.. -max-

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-01-08 19:57

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med inkjet print
> på backlight materialer..?.. -max-

Hej Max

Jeg har ikke selv prøvet det, fordi materialet er SVINE dyrt, men jeg har
ellers efterhånden prøvet en hel del af de medier som Canon tilbyder til
vores IPF8000 printer.
Henter vi den rigtige printerprofil til papiret og installerer i programmet,
så printer de helt fint på sådan noget backlight halløj, det vil jeg væde
med.
Har set nogle kollegaer som har lavet noget, og har set det hos Canon i en
A3 medie-prøve-bog.. Det ser ud som det skal....

Den pris jeg har på en rulle Canon Univ front backlit 160my Str. 1067 -
30,5m er lige lidt over 2750 kroner inkl. moms.. Det er alligevel
forholdsvis mange penge

Mvh Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-01-08 03:56

"Anders Houmark"

> [...]
> lidt over 2750 kroner inkl. moms.. Det er alligevel forholdsvis mange penge

Tak, det lyder jo forholdsvis enkelt - og hvis i sku printe en hel
rulle for mig i s/h, ville det koste? )-max-

Fra : Anders

Dato : 19-01-08 09:29

> Tak, det lyder jo forholdsvis enkelt - og hvis i sku printe en hel
> rulle for mig i s/h, ville det koste? )-max-

Hehe.. Et forsigtigt bud ville være omkring 200kr inkl. blæk og arbejdet
osv.. jeg har ikke lige regnet voldsomt på det, det her er jo ikke en
markedsgruppe (nre skal nok komme efter os hehe)
Jeg skal dog lige have undersøgt hvor meget blæk man bruger på 30 meter
papir.. maskinen kører med 12 patroner af ca. 1200kr stykket, så det skal jo
også lige med i regnskabet

mvh Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-01-08 06:16

"Anders"

> [...]
> kører med 12 patroner af ca. 1200kr stykket, så det skal jo også lige med i regnskabet

mener du 200kr/m2 ? -max-

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-01-08 11:06

> "Anders"

> mener du 200kr/m2 ? -max-

Heheh ja.. det var ikke lige læst i gennem inden jeg trykkede send ..
Sådan en lørdag formiddag kan vi virkelig have travlt på arbejdet hehehe

Mvh Anders

Fra : Max

Dato : 18-01-08 21:02

Hej Max

> på backlight materialer..?

Hvad er det ?

--
Mvh Max

Fra : jakob

Dato : 18-01-08 22:45

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Max

> Hvad er det ?

Et print som bliver baggrundsbelyst i en lyskasse ala et diasbord.

Hygge

Jakob

Fra : Max

Dato : 18-01-08 23:43

Hej jakob

> Et print som bliver baggrundsbelyst i en lyskasse ala et diasbord.

Ok, takker for info.

--
Mvh Max