Mail har mistet sin Send-funktion
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-01-08 05:50

Seneste OS, seneste Mail.app,
Min kone skulle sende en besked, og hun kan godt oprette en ny besked,
men send-knappen er grå, og ligeledes menuen. Har andre oplevet det?
Jeg har repareret disktilladelser og genstartet, men det hjalp ikke.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-01-08 16:46

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:
> [...]
> men send-knappen er grå, og ligeledes menuen. Har andre oplevet det?
> Jeg har repareret disktilladelser og genstartet, men det hjalp ikke.

Har du defineret en SMTP server?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-01-08 23:51

> Har du defineret en SMTP server?

Præcis, hvis din SMTP ikke er sat korrekt op, så ghostes Send kappen.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-01-08 14:39

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Har du defineret en SMTP server?

Og hvis du er koblet op i tcd hedder det asmtp

--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

YouTube - ANDERS FOGH I GUDS NAVN
<http://www.youtube.com/watch?v=EZ7KH1hPhs8&feature=related>

YouTube - Russian Drunk Girls
<http://www.youtube.com/watch?v=DryEmFCJLYM&feature=related>

http://aa-storeheddinge.dk/

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 19-01-08 00:32

> [...]

> men send-knappen er grå, og ligeledes menuen. Har andre oplevet det?
> Jeg har repareret disktilladelser og genstartet, men det hjalp ikke.

Jeg oplever det ofte, hvis netforbindelsen ryger. Kan dog tit løses ved
at lukke og åbne beskeden igen eller gøre det samme ved mail.

~ Jørgen