Office 2008
Fra : Per Rønne

Dato : 17-01-08 12:27

Så skulle Microsoft Office 2008 være kommet:

<http://www.version2.dk/artikel/5919?nyhedsbrev>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-01-08 23:34

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så skulle Microsoft Office 2008 være kommet:
>
> <http://www.version2.dk/artikel/5919?nyhedsbrev>

Ingen ATP i Mac OS X udgaven af Excel 2008

--

"Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look
stupid."

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-08 00:01

> Ingen ATP i Mac OS X udgaven af Excel 2008

Så må man jo bare lave et regnearksdokument, der på korrekt vis kan
udregne hvor meget af lønnen, arbejdsgiveren skal indbetale til ATP .

En googling afslører at dit akronym må stå for Analysis Tools Package.
Og her ser jeg:

<http://groups.google.com/group/microsoft.public.mac.office.excel/browse
_thread/thread/e2256ddb73a68b87>

<http://www.mcse.ms/showthread.php?t=2730226>

Men betyder det at Office 2008 ikke vil være i stand til at arkivere
filerne i docx og xlsx- format?

Under alle omstændigheder køber jeg ikke andet end Office 2008 Home and
Student Edition. 1299 kroner incl moms, ifølge Humacs hjemmeside.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-01-08 00:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

<snip>

> Men betyder det at Office 2008 ikke vil være i stand til at arkivere
> filerne i docx og xlsx- format?

De har ikke noget at gøre med ATP.

> Under alle omstændigheder køber jeg ikke andet end Office 2008 Home and
> Student Edition. 1299 kroner incl moms, ifølge Humacs hjemmeside.

Fravær af ATP er en katastrofe for Excel og Office:mac 2008.

Der er mange, især uddannelsesinstitutioner der har studerende der
bruger både Windows og Mac der kommer til at skulle skrotte de opgave
løsninger de har. Det kommer til at koste mange penge.

Fra nu af er det enten Windows eller Linux. Jeg tror ikke de gider
opleve det een gang til.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-08 00:31

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> <snip>

> De har ikke noget at gøre med ATP.

Men lidt googling syntes nu at afsløre andre kompatibilitetsproblemer.

Hvad har Linux som MacOS X ikke har?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 20-01-08 12:27

> Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
>
> <snip>

Jo det kan Office 2008 godt

> [...]
> bruger både Windows og Mac der kommer til at skulle skrotte de opgave
> løsninger de har. Det kommer til at koste mange penge.

Det kommer jo nok an på hvilken uddannelsesins. man er på - har været på
ansat på U i 8 år og overlevdet uden at vide hvad ATP er

Hvad bruger I det til?

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk