hvis bare man kunne møde sådan en bande:-)
Fra : snuden

Dato : 17-01-08 00:12

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/01/16/233637.htm

og få en omgang man sent ville glemme LOL

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 17-01-08 09:12

On Thu, 17 Jan 2008 00:11:51 +0100, snuden wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/01/16/233637.htm
>
> og få en omgang man sent ville glemme LOL

Jeg er overbevist om at pigen det gik ud over ikke synes det var morsomt
eller skønt.

--
mvh.

Fra : Nuser

Dato : 17-01-08 12:51

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/01/16/233637.htm
>
> og få en omgang man sent ville glemme LOL

Hmmm...jeg er i gang med at opdage min nye S side, og mangler et forsøgsdyr,
der vil lægge ryg til mine øvelser ud i at sy korsetter i menneskehud, en
der vil lægge pik til mine forsøg med urinrørs udvidelse, samt voldsom
udblokning analt. Og så selvfølgelig HÅRD CBC

Jeg har som sagt ingen erfaring what so ever og giver INGEN garanti for at
du ikke bliver påført varige skader...var det noget for dig ?

Hilsen nuser

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-01-08 13:41

On Thu, 17 Jan 2008 12:51:00 +0100, "Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk>
wrote:

>der vil lægge pik til mine forsøg med urinrørs udvidelse,

du er satme da ikke rask - hvad i himlens navn skulle det gøre godt
for ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 17-01-08 13:42

On Thu, 17 Jan 2008 13:40:32 +0100, Bo M. Mogensen wrote:

> du er satme da ikke rask - hvad i himlens navn skulle det gøre godt
> for ?

Ironi er heller ikke en af dine stærke side.

--
mvh.

Fra : Nuser

Dato : 17-01-08 15:24

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> du er satme da ikke rask - hvad i himlens navn skulle det gøre godt
> for ?

SMERTE. min søde...smerte *SMiler*

hilsen nuser

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-01-08 17:44

On Thu, 17 Jan 2008 15:24:22 +0100, "Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk>
wrote:

>SMERTE. min søde...smerte *SMiler*

jamne det er da bestemt guf :) så længe man / jeg bare ikke sider i
den ende hvor det gør ondt ;)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Jorge

Dato : 18-01-08 05:20

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in message

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> SMERTE. min søde...smerte *SMiler*
>
> hilsen nuser

I grunden er det at tildele smerte vel kun en del af det?
Det handler vel mere om at have kontrol over sit eget
liv gennem magtanvendelse over objektet.
Hævn er en udløber af følelsen af at være magtesløs
og ikke have styr på sit eget liv, når diverse uhyrligheder
kan ramme tilfældige mennesker uden egentlig egen
skyld, eller har gjort sig "fortjent" til gusomhede begået
mod disse.
Hævn er en følelse og trang der opstår, når det går op
for en selv, at det skete lige så vel kunne ske for "mig"

Ønsket om at skade pædofile opstår af, enten har man
selv været udsat for overgreb og følt magtesløsheden
eller svigtet fra den man elskede og som misbrugte
denne kærlighed, eller angsten for at en pædofil får
fat i og misbruger ens eget barn.
Endelig ligger der latent i mennesket som art, at
destruere artsfæller der udviser anormal adfærd
for at sikre artens genetiske sundhed i kommende
generationer.

De der udøver magt i flæng, eller går efter en
bestemt type objekt som de bruger til at føle
de har kontrol over dem selv og deres liv,
har selv været udsat for magtmisbrug og/eller
omsorgssvigt og har ikke lært at håndtere
det skete på en rationel måde.

de der udøver magtmisbrug er selv på
et eller andet plan ofre, før de begynder
på deres grusomheder.

En lille del af disse ovenstående har deres
anormale adfærd på grund af hjerneskader
eller egentlige sindsygedomme.

Den voldsepisode som er grund for denne tråd,
handler om en pige, der ikke har lært at takle
et tab eller svigt og derfor samler en flok hjælpere
for at straffe den hun føler har udsat hende for
et tab eller svigt, eller truer hendes possision
i hierakiet. Om det er reelt eller ej er ligegyldigt
for foregangspigen i voldsepisoden, optakten har
udløst en angst hos denne pige, der fik hende til
at agere som hun gjore. Dette er en forklaring,
ikke en undskyldning for pigens/ernes voldelige
adfærd.

Disse voldelige piger skal leve resten af deres
liv med det de har gjort, hvis man ser på dem
om 20 år, vil man måske opdage, at de på et
eller andet plan vil være gået menneskeligt
til bunds som ofre for deres egne handlinger.

Ofret for volden, må også leve med det resten
af sit liv, et liv med lavt selvværd, angst, vrede
og frustration, måske skyldfølelse over en evt.
handling, der adstedkom afstraffelsen.

Desverre er samfundet ikke indrettet til og indstillet
på at at yde de implicerede parter den nødvendige
hjælp til at komme videre i deres liv, med mindst
mulige prykiske skader, der er nødvendige for dem.

Personalet på de institutioner som disse piger
måske havner på, er ikke mange nok til at kunne
yde den nødvendige indsats til forebyggelse af
psykiske skader, som kan forhindre en forråelse
hos disse piger, jeg er ydermere bange for, at
personalet ikke har den nødvendige psykologiske
viden, indsigt og træning der er nødvendig for
at få pigerne til at angre det de har gjort og søge
tilgivelse hos deres offer.

Offeret får kun hjælp, hvis hendes forældre
er rige nok til at betale for psykologhjælp,
pågældende pige burde omgående tilknyttes
centret for torturofre og have gratis hjælp
gennem dette.

Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 18-01-08 16:44

> [...]
> menneskehud, en der vil lægge pik til mine forsøg med urinrørs udvidelse,
> samt voldsom udblokning analt. Og så selvfølgelig HÅRD CBC

Det med korsetter lyder ikke så rart, men jeg har heller ikke prøvet endnu.
Urinrørsudvidelse er måske meget godt. Anal udblokning? Hmm jah. CBC? Du
mener vel ikke CBB, for det har jeg prøvet, og så masocistisk er jeg heller
ikke.