leje af maskine ( erhverv )
Fra : Heino og Carina Stra~

Dato : 10-01-08 23:00

Hej NG

er dette holdbart :

Lejer en maskine, til denne maskine følger denne binding / tekst:

Nærværende aftale er gældende fra dags dato for en periode på 1 måneder.
Herefter kan aftalen skriftligt opsiges med 3 måneders varsel til udgangen
af et kalender kvartal. Hvis aftales ikke opsiges i forbindelse med udløbet
af uopsigelighedsperioden, forsætter aftalen automatisk indtil den opsiges
med 12 måneders varsel til udgangen af et kvartal.

har lejet maskinen næsten 6 år, men ønsker nu at skifte firma

derfor studsede jeg lidt ved denne opsigelsestid. De siger jeg kan komme ud
af kontrakt 1-1-2009 ifølge kontrakt.

i leje periode er skiftet ejer, jeg havde firma med partner i et
interessentskab, jeg købte forretning ud af interessentskab og dette blev
opløst, ved ikke om disse informationer har nogen relavans.

På forhånd tak.

Heino