familie vejledning
Fra : carsten

Dato : 04-01-08 08:06

hej

håber det er rette gruppe ellers venligst henvis til gruppen.

jeg står muligvis og skal flytte fra kæresten som jeg har boet med i flere
år og sammen har vi flere små børn.

Er der noget specielt man ska tage høje for vedr forældremyntighed og deling
af indbo heraf fælles købte ting.

vi har fælles indbetalt indskud og er det muligt at flytte med ½ delen af
indskudet som jo udgør mange 1000 kr eller gør man det op når engang hun
flytter set ud fra div skader osv.

jeg har kigget lidt på nettet men syntes ikke at finde de svar jeg søger.

hilsen carsten

Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-01-08 11:36

"carsten" <xx@verdigo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flytter set ud fra div skader osv.
>
> jeg har kigget lidt på nettet men syntes ikke at finde de svar jeg søger.

http://www.borger.dk/forside/familie-og-boern

/Ole