Er jeg urimelig?
Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 13-01-08 18:53

Hej gruppe.

Jeg har af og til været ude for, at møde kvinder, som ikke kunne holde ret
længe i sengen. Også når det ikke har været 'dyb penetration' som har været
problemet. Normalt brokker kvinder sig vist ellers over, at mænd ikke holder
længe nok.

Nuvel. Min kæreste er en af disse kvinder. Vores samlejer ender ofte før
nogen af os er kommet, somme tider efter kun 10 minutter. Hun siger, at hun
bliver hyper følsom, hvilket er ubehageligt for hende. Dette kan også ske
efter at hun har fået en orgasme eller to.

Jeg tror, at det er meget naturligt for mænd, at føle en vis irritabilitet,
hvis de bliver ægget op til samleje, og man så ikke får lov at gøre det
færdigt. Og især når jeg nu har gjort mig umage for at give hende orgasmer,
og hun så bare siger 'slut' og vil sove... Kunne hun ikke lige 'give en
hånd' eller et eller andet? Jeg synes det er enormt frustrerende at ligge
der med sin rejsning.

Når det en gang imellem sker (som det jo gør), at jeg kommer tidligere end
planlagt, så tilbyder jeg da at giver en alternativ stimulation, så hun kan
komme. Det ville da være rigtig fint, hvis hun gad gøre det samme. Men kan
jeg tillade mig at brokke mig (på en pæn måde selvfølgelig)?

Og er der iøvrigt nogen, som kan forklare, hvad der lige sker, når en kvinde
bliver hyper følsom? Ingen af dem jeg har været ude for det med, har kunnet.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-08 03:06

"Somewhat Long John Silver" skrev i en meddelelse:

> [om en dame, der er træt af at blive råbollet]

Ja, som du beskriver handlingsforløbene, er du urimelig.

For det første skal du være glad for, at hun i det hele taget kan
få én orgasme. På Kinsey's tid for 60 år siden kunne kun 20%
af amerikanske damer få orgasme. Og iflg. TV-udsendelser om
emnet, kniber det stadig for over halvdelen af USA-dullerne.
(Hillary, I guess!
Her til lands er der, så vidt jeg husker, 20%, der *ikke* kan,
hverken med det ene, andet eller tredie værktøj.

Det synes som om, du betragter samleje som en sportsgren?
Hvor du og damen skal konkurrere om, hvem der kan give
modparten flest orgasmer. Tja, folk er forskellige, men har du
nogensinde spurgt hende, hvad hendes motivation for at bolle
er? Det kan jo være, hun slet ikke går efter at vinde, men blot
ønsker fysisk nærhed?

Desuden er det vel en ærlig sag, at hun kører fysisk træt efter
3 orgasmer i rap. Især da, hvis hun også har et arbejde eller
måske endda børn? Men du klarer måske 3 ejakulationer i
rap uden at miste pusten? Uden dopening?

(En af mine veninder havde en fyr på 60 år, der kunne 6 gange
hver nat. Hatten af! Hun var desværre nødt til at smide ham
ud, fordi han om dagen var utåleligt selvhævdende. Så nu har
hun det som en narkoman, man har taget junken fra. Måske
skulle du prøve hende?

Endelig kan man jo spørge om, hvorvidt du bruger bokse-
handsker (kondom)? Det er i så fald unfair konkurrence, for
hun har jo ikke noget tilsvarende til at beskytte sin slimhinde
med. Hendes kusse bliver simpelt hen hudløs af alt det gniden.

Og så er der den mulighed, at hun lider af skedesvamp eller
clamydia, måske gonorré. Det finder du først ud af, hvis du
selv smider regnfrakken og bliver smittet.

Anbefalinger: En gynækolog til damen (aht. evt. sygdomme).
En psykoterapeut til dig (for at slippe af med machosyndromet).

Held og lykke -- Ib

Fra : Jorge

Dato : 14-01-08 04:26

"Somewhat Long John Silver" <spam@spam.spam> wrote in message
> Men kan jeg tillade mig at brokke mig (på en pæn måde selvfølgelig)?

Nej! Det bliver det kun verre af!
Du kan vel for katten spille den af når hun er færdig?

> Og er der iøvrigt nogen, som kan forklare, hvad der lige sker, når en
> kvinde bliver hyper følsom? Ingen af dem jeg har været ude for det med,
> har kunnet.

Når du onanere dig til udløsning, må du ikke stoppe,
du bliver bare ved med samme styrke og hastighed når
du får udløsning, så har du en ide om hvad hyperfølsom
vil sige.