Bigami
Fra : hwa

Dato : 12-01-08 13:33

Når homoseksuelle kan blive gift med hinanden, hvorfor kan jeg så ikke
blive gift med begge mine kærster?

Fra : Bainz

Dato : 12-01-08 23:22

"hwa" <den@er.dum> skrev i en meddelelse
> Når homoseksuelle kan blive gift med hinanden, hvorfor kan jeg så ikke

> blive gift med begge mine kærster?

Bestemt en god løsning, men hvis du ønsker det såå er der ikk andet at gøre
ind og rejse til det store udland der er det da tilladt nogen steder

Fra : Per O.

Dato : 13-01-08 00:37

"hwa" <den@er.dum> skrev i en meddelelse
> Når homoseksuelle kan blive gift med hinanden, hvorfor kan jeg så ikke
> blive gift med begge mine kærster?

Måske fordi TO homoseksuelle kan blive gift, men du vil have TRE mennesker
gift med hinanden .. der er altså lige en for meget i dit ønske, til at det
kan sammenlignes.

/Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-08 06:00

"hwa" skrev i en meddelelse:

> Når homoseksuelle kan blive gift med hinanden, hvorfor kan jeg så ikke
> blive gift med begge mine kærster?

Fordi ægteskab er en juridisk og økonomisk kontraktform, der
over for den danske stat kun kan realiseres med to involverede.
En mængde love og deraf afledte regler i samfundet bygger på
denne forudsætning. (Forældremyndighed, bistandshjælp, arv,
folkepension, boligsikring, pensionsordninger etc. etc.).
Men naturligvis kunne man lave samtlige love om, hvis der var
flertal for det i folketinget.

Men hvorfor vil du giftes? Jeg kender da et tilfælde med en
herre på nu 70 år, der har haft de samme tre koner/kærester
gennem 30 år. Det fungerer fint, damerne bor hver for sig og
han skiftes til at besøge dem. Men de tager på udflugter og
ferier sammen alle fire...

God fornøjelse -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-01-08 00:43

On Sat, 12 Jan 2008 09:33:24 -0300, hwa <den@er.dum> wrote:

>Når homoseksuelle kan blive gift med hinanden, hvorfor kan jeg så ikke
>blive gift med begge mine kærster?

ja hvis det er 2 mænd så er der et problem er du mand og der er tale
om 2 kvinder så kan i blive viet i et hvert musimsk land

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !