_Sex/porno er som narko/sprut&røg -
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-08 07:20

_Sex/porno er som narko/sprut&røg -

- umulig/svær at kontrollere_

Det er ikke selve friktionen mellem kønsorganers slimhinder og hud der er
det centrale ved et samleje.

Det er den status, det giver - magt og selvtillid. Skriver Nietzsche klogt.
Haremsejende aber får mere lykke ud af at højrang-hunner pelssoignerer ham
end at de bliver gravide med ham - symbolik, signaler (indre og ydre),
statusfacade og magt er gulerod for formering.

Der er gode nemme penge at tjene for kvindekønnet ved både normal og aparte
fornøjelsessex, og Forbuds-Sveriges straf til prostitutionskunder er så
resourcespildende og ineffektiv, som forbud mod narko. Den fiasko som USA's
forbudstid var, burde have lært al stat, at den kun gør skade ved at blande
sig.

Der er lag på lag af løgn i den smiger en kvinde giver, når hun gir en mand
erotik. Måske hun hypnotiserer sig selv til at opleve orgasme, hvis hun for
at glæde manden har lyst til det - mange mænd mener, at erotik skal være
dyrisk og spontan, og kvinden er "god på et lagen" hvis han oplever, at han
giver hende orgasme så hun står i taknemlighedsgæld.

Selv med effektivt orgasmeskuespil bliver erotik nemt monotont, kedeligt og
gammeldags. De særeste perversioner er udviklet for at råde bod på det, og
leg med dominans og underkastelse er blandt de mest sejlivede.

Kvinder har anlæg for hysteri kan trække selvhypnotiske evner for
SM-vognen, så enorme højdepunktsoplevelser fås, for dem der er til det. Det
er rollespil med stor lighed til slave-ejer forholdet, som findes overált i
samfundet, fx mellem ansat og arbejdsgiver. Skænderier i et normalt
parforhold, med eller uden børn, kan være mere positivt betydningsfulde end,
at man forsørger hinanden og varter hinanden op med mad og pasning af hjem -
evt en slags verbal badminton.

At holde mandens sexlyst hen, er kvinder gode til, og det giver dem magt i
en sådan grad, at matriarkatet måske er involveret i privatiseret censur af
porno, så den bliver dårligere end den kunne være. Hvis den blev rigtig god,
ville visse mænd kunne tabe interessen for den ægte vare, og det ville skade
visse kvinders magt.

Porno angribes for at lægge op til tingliggørelse og vold. Men store
TV-pornokanaler som Blue Hustler under TDC er ikke til SM-porno, som den USA
og Japan producerer i stort omfang. Engang (omkring nytår 2007) så jeg denne
TDC-kabel-TV-kanal, Blue Hustler, kombinere traditionel kedsommelig porno
med store muskuløse sortes samlejer med og pikslik fra en hvid pige med, at
de sorte bandt og torturerede en hvid bunden mand, som den hvide pige holdt
af - og alligevel fik hun orgasme for at behage de sorte eller få dem til
ikke at dræbe hendes hvide kæreste. Denne langtrukne og for mig usexede
volds-fiktion kunne nok inspirere til nogle til kriminel vold langt mere end
nogen normal eller sm porno kan bringe vold ind i fornøjelses-sex, men det
er et mysterium, hvem styrer sådan underholdning og dens underkasten sig 1.
politisk korrekt politisk dagsorden eller 2. milde censurønsker som kvinder
eller andre måtte have uformelt og defacto, men kun havde på papiret før
forbudsophævelsen under en K-minister i ca 1967.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-01-08 13:34

On Thu, 10 Jan 2008 07:19:41 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Det er ikke selve friktionen mellem kønsorganers slimhinder og hud der er
>det centrale ved et samleje.
>
>Det er den status, det giver - magt og selvtillid.

lad os lige se på de begreber du anvender :

status magt og selvtillid.

status : det forstår jeg ikke helt status i forhold til hvem ?

Magt : hvvordan kan det give magt ? magt betyder well strengt taget at
man bestemmer over en eller noget - i det her samnehæng så er den well
ikke længer ind man(d) har sex med en eller anden og hvis det ikke er
voldtægt så må man gå ud fra mø en selv har været med på den - så hun
kan næppe have handlet i mod sin vilje - så magt er noget sludder

seltillid : ja det er klart ens vælvære stiger når man har sex med en
eller anden - men det er der vel ikke noget odiøst i ?

>Der er lag på lag af løgn i den smiger en kvinde giver, når hun gir en mand
>erotik

jeg har svært ved at se løgnen ( forklar dig gerne ) men når jeg har
sex med min bedre halvdel så bliver både hun og jeg gendsidigt
begejstret ved at helt eller delvist tilfredstille den anden , det er
faktisk meget almindeligt i mellem 2 voksne mennesker der plejere
erotisk omgang med hinanden det kaldes b.la kærlighed.

Så kære navne broder ret mig hvis jeg tager fejl så er jeg bange for
dit indlæg siger mere om dig og din egen situation ind om et par
mennesker der holder af hinanden og pljejer erotisk omgang med
hinanden - for det er jo ikke første gang hvor du gør et indlæg der på
den ene eller anden måde mistænkeliggør og devaluere mennesker med et
sundt og rart samliv.

ed første øjekast kunne man fristes til at tro du aldrig har oplevet
et godt forhold til en kvinde - hvad enten har fremmegjort dig for
virkeligheden eller har affødt en slet skjlut misantropi og bitterhed
over kun at være tilskuere til lykken glæden kærligheden osv.

jeg har på den ene side forståelse for der næppe er den store sex
appeal i at skide i sin seng og lugte af mand - men jeg tænker du må
da en gang have været en ung mand og jeg synes da ikke jeg kender
nogen på nær børge der ikke på et eller andet tidspunkt i derres
ungdom har oplevet en alt opslugende forelskelse - den fik måske ikke
lige en lykkelig udgang men den var der da ...blev du helt snydt ?

du har da også 2-3 børn der må da også ha været et eller andet i
forbindelse med det eller hwa ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-08 15:05

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> seltillid : ja det er klart ens vælvære stiger når man har sex med en
> eller anden - men det er der vel ikke noget odiøst i ?

At en partner gider elske med dig, giver dig både selvtillid overfor din
indre domstol og det giver status i samfundet

> [...]
> lige en lykkelig udgang men den var der da ...blev du helt snydt ?
>
> du har da også 2-3 børn der må da også ha været et eller andet i

Jeg har haft megen god erotik men det er lidt opreklameret

Onani og porn er ret gode alternativer når man ikke er elskværdig nok til
det perfekte parforhold.

Har nogen præcise spørgsmål vedr ovenstående så ring evt 35861000 - eller
mail mig privat om hvornår du vil ringe

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-01-08 22:20

On Fri, 11 Jan 2008 15:04:51 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>At en partner gider elske med dig, giver dig både selvtillid overfor din
>indre domstol og det giver status i samfundet

Jeg tror da Jens Bruun og Claus U med de fleste andre vil skide en hat
fuld på kvaliteten af mit sex liv - det enste det kan fremme er mit
velbefinende i almindelighed hvad det da også gør

>Jeg har haft megen god erotik men det er lidt opreklameret

hvorfor ?

>Onani og porn er ret gode alternativer når man ikke er elskværdig nok til
>det perfekte parforhold.

Det handler nu imho ikke om elskværdighed men snarre om at gide at
tage de kampe det gier en gang i mellem

>Har nogen præcise spørgsmål vedr ovenstående så ring evt 35861000 - eller
>mail mig privat om hvornår du vil ringe

Nå men jeg kan da godt ringe om ikke andet for hyggens skyld :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-08 01:43

> Det handler nu imho ikke om elskværdighed men snarre om at gide at
> tage de kampe det gier en gang i mellem

Alle bruger vi kvinder til noget forskelligt.

Eleven der bortvistes fra en Hellebæk-skole for en tid havde nok ondt af sig
selv, så han kritiserede at læreren klædte om sammen med pigerne, hvilket er
ret harmløst hvis piger og forældre er indforstået

Kampe orker jeg fint i parforhold, men afgørende for mig et fælles
børneopdragelse - og i starten af mine parforhold har jeg været erotisk
glubsk - sulten og storforbrugende. Men når piger bliver gravide så mister
de sexlyst.

Sædblærespænding gør dig populær blandt piger, for så har de magt over dig

"For at gøre lykke hos damerne (at sige de ret galante damer) må man være
brav liderlig". Steen Steensen Blicher: en
uopfyldt højst ulyksalig spådom

At kunne flirte med mange piger gør også populær og det har læreren vist
været god til og at drengen kaldte ham "pædo" burde være ignoreret.
Men samfundet er sygt omkring det bagatelfænomen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-01-08 13:36

On Tue, 15 Jan 2008 01:42:43 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kampe orker jeg fint i parforhold,

ja det skal jo til en gang i mellem problemet med kvinder er at de i
store dele af derres liv er mere homonelt ind fornuft styrret
hvilket i praksis betyder man kommer til at gå i cirkel i stedet for
at komme fra problem til løsning og det er en plage

MvH Bo M Mogensen