Andet multimedie
bentjuul 3670
Job som grafiker
Fra : Pia Sørensen

Dato : 14-07-01 20:17

Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job. Jeg vil helst
arbejde i et reklamebureau eller på et forlag. men alt har interesse. Til
dem som ønsker det kan jeg sende min CV, anbefaling fra min arbejdsgiver og
min skolebevis. Jeg er kun interesseret i seriøse henvendelser.

Hvem er jeg?
De vil opdage, at jeg kaster mig ud i nye udfordringer med stor energi og
engagement, at jeg er stabil, har meget humør, og kan have mange jern i
ilden på en gang. I min fritid har jeg mange interesser, så kedsomhed er
ikke mig. Jeg er 35 år gammel, ikke ryger, er single og har ingen børn.

Hvad kan jeg?
Gennem 4½ i et reprofirma har jeg et bredt kendskab til processerne i den
grafiske branche. Jeg har arbejdet rutineret med QuarkXpress, Photoshop og
Illustrator. Det er dog tekstombrydning jeg interesserer mig mest for.
Desuden har jeg kendskab til Pagemaker, Corel Draw og Word.

Hvorfor lige mig?
Fordi jeg er parat til at tilegne mig ny viden i et miljø, som konstant er
under udvikling og bruge denne viden til gavn for såvel egne som firmaets
interesser. Og fordi jeg arbejder meget entusiastisk med de arbejdsopgaver
jeg får. Jeg har svært ved at løsrive mig fra et arbejde før den er færdig
og vel at mærke til kundens tilfredshed.

Jeg søger en arbejdsplads, hvor tiden ikke står stille, men hvor der er
spændende og udfordrende opgaver, i et godt arbejdsmiljø med gode kolleger.
Min uddannelse slutter d. 27 Juli og jeg kan tiltræde umiddelbar efter.

Med venlig hilsen

Pia Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-07-01 21:22

Sat, 14 Jul 2001 21:17:04 +0200, skrev "Pia Sørensen"
<piaskywaker@vip.cybercity.dk>:

>Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job.

Stillingsopslag bedes postet i news:dk.opslag.stillinger og ikke
i andre grupper, hvor alle former for opslag er uønskede.

Fut: news:dk.admin.netikette, dvs. svar herpå bliver bragt i
denne gruppe.

CC: piaskywaker@vip.cybercity.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-07-01 21:26

Sat, 14 Jul 2001 21:17:04 +0200, skrev "Pia Sørensen"
<piaskywaker@vip.cybercity.dk>:

>Jeg er ved at være udlært som grafiker og søger nu et job.

Og så med en mailadresse, som ikke dur på et stillingsopslag...

<piaskywaker@vip.cybercity.dk>: host
vip.cybercity.dk[212.242.40.82] said: 550
5.1.1 <piaskywaker@vip.cybercity.dk>... User unknown

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Frank

Dato : 15-07-01 21:49

> [...]
>dem som ønsker det kan jeg sende min CV, anbefaling fra min arbejdsgiver og
>min skolebevis. Jeg er kun interesseret i seriøse henvendelser.
Tsk tsk, næsten udlært, men ikke inden for etikette!! forkert gruppe.

>Hvem er jeg?
Gab, komplet ligeglad.
> [...]
>ilden på en gang. I min fritid har jeg mange interesser, så kedsomhed er
>ikke mig. Jeg er 35 år gammel, ikke ryger, er single og har ingen børn.
Looser!
> [...]
>Illustrator. Det er dog tekstombrydning jeg interesserer mig mest for.
>Desuden har jeg kendskab til Pagemaker, Corel Draw og Word.
Flot, så skal du vel mindst have 40000.- pr. måned. Men din store
erfaring.
>Hvorfor lige mig?
Det undre også mig.
> [...]
>jeg får. Jeg har svært ved at løsrive mig fra et arbejde før den er færdig
>og vel at mærke til kundens tilfredshed.
kundens tilfredshed. Den undlader jeg at kommenterer!!!
> [...]
>Min uddannelse slutter d. 27 Juli og jeg kan tiltræde umiddelbar efter.

Undskyld, men en fejlpostning er ok, men et CV. er dråben osv osv.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 16-07-01 00:16

>Looser!

Én ting er at poste et indlæg i en forkert NG en anden ting er at
svine folk til.

Det første kan ské, særligt når man måske er novice udi brugen af NG -
og derfor bør man enten ignorere indlægget eller futte det til rette
sted.

Det andet derimod sker alt for tit - og særlig let er det at svine og
håne folk til i cyberspace, hvor anonymiteten giver alle lant større
spillerum.

Tag dog at opføre dig ordentligt - det vil gavne både dig selv og dine
omgivelser.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Tonny Hilligsøe

Dato : 16-07-01 21:54

Helt ærligt Frank...er det nødvendigt at svine folk til på den måde pga en
fejlpost?
En pæn henvisning om at det var en forkert NG burde være nok, der skal vel
være plads til os alle!
Mvh
Tonny

Fra : Finn Christensen

Dato : 16-07-01 22:10

"Frank" <Frank@post1.dk> skrev i en meddelelse

Nå, nu hvor Frank jo så åbenbart nyder irettesættelser i gruppen
kan vi jo lige tilføje et par her:

> Det undre også mig.

Det hedder: "det undrer også mig" - altså mangler der et r i
ordet "undrer"

> kundens tilfredshed. Den undlader jeg at kommenterer!!!

Nå her var så det r der manglede før.
Det hedder "Den undlader jeg at kommentere" - altså UDEN r som
sidste bogstav i kommentere

Bottom line. Man skal ikke vist kaste med sten når man bor i et
glashus. Og nu ender en uskyldig fejlposting igen med at give en
længere tråd. Ganske som altid. Endnu en grund til at jeg er
tilhænger af henstillinger via email, hvor man opfordrer folk
til at slette fejlposterede indlæg, i stedet for henstillinger i
grupperne. Det ender altid med en længere tråd hver gang der er
en der har postet off topic.

Finn

Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-07-01 23:21

Ok det er en forkert gruppe og alt det der! Men så nemt er det jo heller
ikke at være nyuddannet og uden arbejde. Giv folk en chance og lad være med
at svine dem til fordi de gør sig umage med at få et job.
Kh
Bjørn

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 30-07-01 18:25

> Illustrator. Det er dog tekstombrydning jeg interesserer mig mest for.

Ren nysgerrighed, hvordan kan man interessere sig for tekstombrydning. Kan
du godt lide at trykke på enter eller hvad? Kort sagt, hvordan skal det
forstås?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : macsteen

Dato : 06-08-01 16:41

Prøv at forestille dig at man kan ombryde tekst uden at trykke på enter!
Se, så bliver det jo lige pludselig anderledes interessant, ikk'

in article 9k45gl$6pe$1@sunsite.dk, Rasmus Nielsen at rasmusn@rasmusn.dk