Word 2003: gemme dokument
Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-01-08 21:18

Hej derude,

funktioner => filplaceringer kan man eks. sætte sti for "dokumenter". Når
jeg så trykker på "åben dokument" starter jeg så automatisk i den pågældende
sti (mappe).

Hvordan definerer jeg en bestemt sti (mappen) hvor jeg vil placere mine
dokumenter, når jeg vil gemme? - det er åbenbart ikke samme sted, der er
udgangspunktet ved gem og åbn.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Niels Munk

Dato : 14-01-08 21:32

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in message

Prøv her i stedet: dk.edb.tekst.ms-word

/Niels Munk

Fra : penta@panto.com

Dato : 14-01-08 22:14

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan definerer jeg en bestemt sti (mappen) hvor jeg vil placere mine
> dokumenter, når jeg vil gemme? - det er åbenbart ikke samme sted, der er

Indstillinger - filplaceringer ????

Fra : Henning

Dato : 15-01-08 08:50

>Indstillinger - filplaceringer ????