automatisk garageportsåbner til alm. døre
Fra : Jesper F

Dato : 10-01-08 22:49

Vi har en garageport med to "almindelige" store døre der åbner som en port.
Kan der monteres en automatisk åbner på dem?

Fra : Lars

Dato : 11-01-08 06:43

Jesper F skrev:
> Vi har en garageport med to "almindelige" store døre der åbner som en port.
> Kan der monteres en automatisk åbner på dem?

Ja, f.eks sådan en her:

http://www.hoermann.dk/dk/dk/katalog/antriebe/port_bner_rotomatic_sideh_ngte_porte/

Fra : Carsten

Dato : 11-01-08 08:35

"Jesper F" <jesperfjoelner@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi har en garageport med to "almindelige" store døre der åbner som en
> port.
> Kan der monteres en automatisk åbner på dem?

Det kan en helt alm. portåbner bare med et special "beslag". Se billede 3
her (billederne skifter selv):

http://www.jydeport.dk/liftmaster.php?vare_id=20&varekategori=5

Jeg har købt en liftmaster hos http://www.dorborsen.dk/?page=automatk

Carsten

Fra : Jesper F

Dato : 11-01-08 20:11

Tak for svarerne - det er lige det jeg er efter.

/ Jesper