Kvadratiske tæpper
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-08 21:52

Hej!

Hvor findes der et udvalg af kvadratiske tæpper i storkøbenhavn/nordsjælland?
Jeg leder efter et pænt lyst tæppe til mine sofaer og det skal være 2x2 meter.
De har kun eet eneste tæppe i denne dimension i Ikea og ingen i Ilva.

Nogen der har set noget? Gerne ikke alt for dyre :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ralph

Dato : 06-01-08 23:03

> [...]
> dimension i Ikea og ingen i Ilva.
>
> Nogen der har set noget? Gerne ikke alt for dyre :)

www.brandts-taepper.dk

Undskyld

--
Ralph

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-08 23:25

Hej!

Ralph wrote:
> www.brandts-taepper.dk

Det er det absolut sidste sted jeg vil overveje at handle.

> Undskyld

Iorden

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Armand

Dato : 06-01-08 23:59

Ralph skrev:
> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> www.brandts-taepper.dk
>
> Undskyld

LOL

--
Armand.

Fra : Lars

Dato : 06-01-08 23:03

Kim Voss Schrader skrev:
> [...]
> dimension i Ikea og ingen i Ilva.
>
> Nogen der har set noget? Gerne ikke alt for dyre :)

tæppeland

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-08 23:25

Hej!

Lars wrote:

> Tæppeland

Har du set kvadratiske tæpper der med egne øjne?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Carsten Keller

Dato : 07-01-08 13:13

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!

> Har du set kvadratiske tæpper der med egne øjne?

Da vi skulle bruge et tæppe under sofaarrangementet for et par år siden
kunne vi ikke finde noget vi brød os om. Men det viste sig at man for få
penge kunne få sat kant på et hvilket som helst væg-til-væg tæppe i de mål
man ønskede. Så stiger udvalget pludselig betragteligt, og vi valgte netop
et fladvævet lyst uldtæppe som vi fik syet en sort kant på.

Alt i alt blev det en del billigere end de færdige tæpper vi havde fundet på
udsalg og nu i præcis de mål vi ønskede. Det var også i tæppeland, men jeg
tror man kan få det gjort i andre butikker også. Det var i hvert fald noget
de fik lavet et andet sted, sælgeren sagde endda at vi gerne måtte komme med
et tæppe fra en anden biks, så skulle de nok sende det ind og få kantet det
alligevel.

Keller

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-01-08 20:39

Hej!

Carsten Keller wrote:
> [...]
> mål man ønskede. Så stiger udvalget pludselig betragteligt, og vi valgte
> netop et fladvævet lyst uldtæppe som vi fik syet en sort kant på.

Det var skisme da smart :) Det vil jeg lige have i mente når jeg shopper tæpper
næste gang. Hvor meget ville de ca. have for de fire sider?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Carsten Keller

Dato : 08-01-08 09:19

> Det var skisme da smart :) Det vil jeg lige have i mente når jeg shopper
> tæpper næste gang. Hvor meget ville de ca. have for de fire sider?

Desværre nej. Men jeg mener vi fik lavet et ca. 2x3 m tæppe med smal kant
for under 1000 kr, inklusiv selve tæppet. Man skal huske at man selvfølgelig
skal betale for hele bredden af tæppet, selvom man ikke bruger det hele.

Det vi fik lavet er bare en tyk syning, tror det hedder overlocking. Man kan
også få syet en kant på så tæppet ligesom bliver rammet ind.

Søreme om ikke en googlesøgning
http://www.google.dk/search?hl=da&q=t%C3%A6ppe+overlock&meta

gav

http://www.matti.dk/?pid=27

Firmaet laver tilsyneladende selv den slags, men googlesøgningen viser også
flere forhandlere der kan fikse det.

Keller

Fra : Lars

Dato : 07-01-08 23:29

Kim Voss Schrader skrev:
> Hej!

> Har du set kvadratiske tæpper der med egne øjne?

Ja

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-01-08 23:56

Hej!