Billige Tæpper og trægulve
Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 06:26

Det helt sikkert at jeg efter lang tid søgen ikke har kunne finde
billigere gulve en hos Brandts Tæpper i Odder, plankegulv til 250,-
tæpper til 49,- pr m2 og de lever virkelig op til deres motto, brandt
bare billig, så når i er på jagt efter billige gulve og en total god
service så brandts tæpper Odder værd at køre efter, også selvom der
ligger en brandts tæpper i Århus, der er altså bare bedre i Odder.

Har handlet begge steder og det er klart den fedeste forretning i
Odder, her er deres hejemmeside www-brandts-taepper.dk

Venlig hilsen rabat guru'en

Fra : Ralph

Dato : 06-01-08 14:29

<peter@brandts-taepper.dk> skrev i en meddelelse

Du glemte at rette din mailadresse, fusk bliver altid opdaget.

--
Ralph

Fra : Holst

Dato : 06-01-08 14:41

peter@brandts-taepper.dk wrote:

> [...]
>
> Har handlet begge steder og det er klart den fedeste forretning i
> Odder, her er deres hejemmeside www-brandts-taepper.dk

Så, Peter, arbejder i Brandts Tæpper i Odder eller i Århus?

Og mon dit indlæg ikke er spam? ... man orker næsten ikke at klage.

Fra : Ralph

Dato : 06-01-08 14:47

> Så, Peter, arbejder i Brandts Tæpper i Odder eller i Århus?

Han ejer det s'gu, jeg troede det var een eller anden førsteårslærling - til
grin Peter.

--
Ralph

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-01-08 16:56

Holst wrote:

> Så, Peter, arbejder i Brandts Tæpper i Odder eller i Århus?
>
> Og mon dit indlæg ikke er spam? ... man orker næsten ikke at klage.

Istedet for at klage kan vi bede ham krydsposte i dk.snak.vittigheder næste
gang.

Gad vide hvordan kollegaerne i Århus reagerer. Man burde næsten sende dem en
kopi.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : N/A

Dato : 07-01-08 20:42

Fra : N/A

Dato : 07-01-08 20:42

Fra : C. Caspersen

Dato : 06-01-08 17:31

<peter@brandts-taepper.dk> skrev i en meddelelse

LOOOOOOOOL, hvordan synes du selv det går, Peter Brandt

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 13:04

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 13:05

en lille brøler

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 13:05

Ja det var en lille brøler

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 13:06

Ja det var en lille brøler

Fra : Torben

Dato : 06-01-08 21:14

<peter@brandts-taepper.dk> wrote in message
> Ja det var en lille brøler

Men dit spam-indlæg er nu ét af de sjoveste jeg har set her på usenet

mvh
Torben

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 06-01-08 13:14

Hov, ja det var lidt en brøler, er ikke den store haj til det her, som
i sikkert kan se (nå sådan kan det gå) om ikke andet så
syntes jeg i skal kigge forbi, og hvis i har lyst til at printe så gør
bare det. Har kun navnet til fælles med Århus afdelingen. De 2
forretninger har forskellige ejere.

kig forbi Odder og gør en god handel, det er kører tur værd

Fra : Max

Dato : 06-01-08 21:32

Hej Peter

> kig forbi Odder og gør en god handel, det er kører tur værd

Hvis dine præsentationer her er standarden for hvad du går
og laver, ja så tror jeg at jeg handler andre steder.

--
Mvh Max

Fra : Lars

Dato : 06-01-08 23:03

> [...]
> syntes jeg i skal kigge forbi, og hvis i har lyst til at printe så gør
> bare det. Har kun navnet til fælles med Århus afdelingen. De 2

du skal vist øve dig mere i at være fuld af løgn...

Fra : N/A

Dato : 06-01-08 23:03

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 07-01-08 01:09

Det jo et frit land

Fra : peter@brandts-taeppe~

Dato : 07-01-08 01:11

Fuld af løgn, det vil jeg nu ikke sige, prøver bare og få noget gratis
markedsføring, og hvad jeg har skrevet om forretningen er en køretur
værd er sandt. Men hold da op der er mange sure opstød

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-01-08 20:42

He!

peter@brandts-taepper.dk wrote:

> Fuld af løgn, det vil jeg nu ikke sige, prøver bare og få noget gratis
> markedsføring,

Siger ordet "spam" dig noget?

> og hvad jeg har skrevet om forretningen er en køretur værd er sandt.

Men ikke særligt objektivt når det kommer fra ejeren selv.

> Men hold da op der er mange sure opstød

Det må man forvente på Usenet. Især når ham der skriver indlægget regner med, at
folk er totalt idioter.

Nuvel, den var _meget_ nem at gennemskue

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : N/A

Dato : 09-01-08 13:38

Fra : brandtstaepper@gmail~

Dato : 09-01-08 05:05

> [...]
> folk er totalt idioter.
>
> Nuvel, den var _meget_ nem at gennemskue

Fair nok, jeg beklager det Spam jeg sendte. Var ikke min mening at det
skulle virke som om jeg undervurdere andre mennesker. Dette var på
ingen måde tilfældet. Jeg vil ikke gøre dette igen, har fået en
lærestreg, beklager ulejligheden Kim Voss Schrader og alle jer andre.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-01-08 13:38

Hej!

brandtstaepper@gmail.com wrote:
> [...]
> ingen måde tilfældet. Jeg vil ikke gøre dette igen, har fået en
> lærestreg, beklager ulejligheden Kim Voss Schrader og alle jer andre.

Ok. Spammere underskylder aldrig, så det taler jo i dit farvør :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader