Vækkeur med DAB
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 05-01-08 08:12

Hej NG

Leder efter et vækkeur med DAB radio. Syntes kun jeg kan finde DAB
radioer i "transistorradioudgave" størrelse a la dem, man stiller i et
køkken eller tager med til stranden.

Nogen der kender nogle mindre udgaver, der kan anbefales?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-01-08 17:03

"mbk112@hotmail.com" <mbk112@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> køkken eller tager med til stranden.
>
> Nogen der kender nogle mindre udgaver, der kan anbefales?

Hifi-klubben havde nogen da jeg var forbi.

--
Bjarke Andersen

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 05-01-08 12:06

> Hifi-klubben havde nogen da jeg var forbi.

Går ud fra, at det var denne her du så:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/dab_radio/argon_dab1v2_dab_radio_hvid.htm

Håbede at finde en, der lige var en tak mindre. Den er lidt for stor
til at stå på mit sengebord.

Fra : Lars

Dato : 06-01-08 11:52

mbk112@hotmail.com skrev:

> [...]
>
> Håbede at finde en, der lige var en tak mindre. Den er lidt for stor

her er en, der er en lidt mindre og lidt mere clockradio-agtig...
www.justbuyit.dk/shop/pure-siesta-ecoplus-3656p.html

Fra : N/A

Dato : 06-01-08 11:52

Fra : Anders Majland

Dato : 06-01-08 22:10

> Nogen der kender nogle mindre udgaver, der kan anbefales?

http://www.thebug.com/index.asp

Den er ikke ny mere ... Men stadig nogle fede features