Køleskab i stål ?
Fra : Tina

Dato : 02-01-08 20:18

Jeg har fundet et "amerikaner-køleskab" i stål.
Hvilke erfaringer - gode som dårlige - har du med en sådan front ?
Mvh Tina

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 02-01-08 21:37

nem at holde med fiberklude

Fra : Optimus Prime

Dato : 03-01-08 09:23

Tina skrev:
> Jeg har fundet et "amerikaner-køleskab" i stål.
> Hvilke erfaringer - gode som dårlige - har du med en sådan front ?
> Mvh Tina

Stålet skal "mættes" med pleje/rens/olie eller hvad de nu kalder det...
beregnet til rustfri stål.

Så letter det vedligehold og er meget mindre modtageligt for
fedtfingre... Jeg har haft stålfronter i +4 år nu - der kommer lidt
fedtfingre omkring håndtag o.lign. og det ses tydeligere end på fx.
hvidlakerede overflader; men det fjernes let med ovennævnte middel

Fra : Max

Dato : 03-01-08 16:06

Hej Tina

> Hvilke erfaringer - gode som dårlige - har du med en sådan front ?

Det eneste problem med den slags er vel at der er meget grimt.

--
Mvh Max

Fra : Rene Hansen

Dato : 03-01-08 16:39

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:
>Hej Tina

>Det eneste problem med den slags er vel at der er meget grimt.
>
>--
>Mvh Max

Hæh, jeg sad lige og tænkte det samme...
For nogen tid siden gik vores udemærkede combi micro/varmuftsovn
i udu efter kun lidt over 20 års tro tjeneste, så vi måtte ud og
investere i en ny...
Udbuddet var småt, og man kunne vælge mellem børstet stål(!),
som efter vores mening er ubeskriveligt grimt i alt andet end et
industrikøkken.
Så nu står der altså spådan en rædsel og griner ad os...

Reen

Fra : Ivar Holm

Dato : 03-01-08 21:42

Her fik de selvfede Max og René lige luftet deres dårlige opdragelse, og
deres manglende respekt for denne gruppes formål om hjælp til selvhjælp
omkring hus og have.

Ivar Holm

Fra : Hauge

Dato : 03-01-08 21:46

Ivar Holm wrote:
> Her fik de selvfede Max og René lige luftet deres dårlige opdragelse,
> og deres manglende respekt for denne gruppes formål om hjælp til
> selvhjælp omkring hus og have.

Hvad tilføjede den dorske Ivar så til tråden? Altså udover mudder omkring en
sandhed..

/Hauge

Fra : Max

Dato : 03-01-08 22:26

Hej Ivar

> Her fik de selvfede Max og René lige luftet deres dårlige opdragelse,
> og deres manglende respekt for denne gruppes formål om hjælp til
> selvhjælp omkring hus og have.

Du må da så betegnes som et nokkefår, der bliver spurgt om meninger
og det bliver der så ytret. Du lufter så din manglende evne til at fatte
noget som helst, så lad være med at tale om respekt og andre ting du
helt klart ikke fatter betydningen af.

--
Mvh Max

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-01-08 12:27

On Thu, 3 Jan 2008 22:26:15 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>og det bliver der så ytret. Du lufter så din manglende evne til at fatte
>noget som helst, så lad være med at tale om respekt og andre ting du

Ha ha ha, så kører vi igen, er det ikke herligt at julen er
overstået.
mvh Ebbe

Fra : Hauge

Dato : 04-01-08 12:32

Ebbe Hansen wrote:
> Ha ha ha, så kører vi igen, er det ikke herligt at julen er
> overstået.

Øhh jo det er da noget af det bedste der er sket. Men hvad har det med denne
tråd at gøre? Altså udover at lukke ævl ud..

/Hauge

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-01-08 17:20

On Fri, 4 Jan 2008 12:32:08 +0100, "Hauge"
<hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

>Øhh jo det er da noget af det bedste der er sket. Men hvad har det med denne
>tråd at gøre? Altså udover at lukke ævl ud..
>
>/Hauge

Det morer mig usigeligt, så lidt der skal til at hidse folk op.
Der er nogle der har en kort snor.
mvh Ebbe

Fra : Max

Dato : 04-01-08 17:30

Hej Ebbe

> Der er nogle der har en kort snor.

Ja, Ebbe er helt klar en af dem, og han skyder sig ofte
i moden, så prøv ikke at gå på vandet :)

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 04-01-08 13:44

Hej Ebbe

> Ha ha ha, så kører vi igen, er det ikke herligt at julen er

Ja, hvorfor starter du ?

--
Mvh Max

Fra : claus b.p.

Dato : 04-01-08 23:16

> [...]
> og det bliver der så ytret. Du lufter så din manglende evne til at fatte
> noget som helst, så lad være med at tale om respekt og andre ting du

Der er forskel på erfaringer og meninger. Der var ingen der spurgte om din
mening. Hvem er nu respektløs og fattesvag?
Iøvrigt synes jeg også det er svært at holde stålflader pæne. Til gengæld er
det nemt at se om det er beskidt, hvilket vel er grunden til at det bruges i
industrikøkkener.
/Claus

Fra : Max

Dato : 04-01-08 23:22

Hej claus

> Der er forskel på erfaringer og meninger. Der var ingen der spurgte
> om din mening. Hvem er nu respektløs og fattesvag?

Det må så være dig, du burde vide at meninger dannes
som resultat af erfaringer.

--
Mvh Max

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-01-08 22:40

> Her fik de selvfede Max og René lige luftet deres dårlige opdragelse, og

Det kan aldrig være dårlig opdragelse at hjælpe folk så de ikke køber
fuldstændig håbløse hvidevarer. Stål koster en hulens masse tid i pasning
for at det ikke ser beskidt og ulækkert ud, og det ligner et industrikøkken
eller fælleskøkken. Desuden er det hamrende grimt i løbet af 5-10 år, fordi
det hele tiden bliver tørret af.

Mvh Maria

Fra : Ivar Holm

Dato : 05-01-08 16:08

Det er endnu værre end jeg troede. Ikke blot kniber det med læseevnen, men
fatteevnen er heller ikke noget at prale af. Denne tråd startede med, at
Tina efterlyste nogle ERFARINGER med stålskabe. To indlæg anbefaler
plejeolie og fiberklude. Dette er helt i overensstemmelse med Siemens og
Mieles foreskrifter.

Et par smagsdommere konstaterer herefter, at stål er GRIMT. Dette er en
subjektiv vurdering, og har ikke spor med tråden at gøre. Jeg kalder derfor
indlæggene selvfede og udtryk for dårlig opdragelse.

Efter dette er min ringe person blevet tildelt alle mulige negative
egenskaber, af personer der ikke kender spor til min baggrund.

Desværre er dette Internettets vilkår. Alle "Briantyper" kan sende
frustrationerne fra deres dagligdag og deres manglende evne til saglig debat
ud i cyberspace.

Ivar Holm

Fra : Hauge

Dato : 05-01-08 16:43

Ivar Holm wrote:
> Desværre er dette Internettets vilkår. Alle "Briantyper" kan sende
> frustrationerne fra deres dagligdag og deres manglende evne til
> saglig debat ud i cyberspace.

Og den lader vi lige stå lidt..

/Hauge

Fra : Max

Dato : 05-01-08 17:37

Hej Ivar

> Desværre er dette Internettets vilkår. Alle "Briantyper" kan sende
> frustrationerne fra deres dagligdag og deres manglende evne til
> saglig debat ud i cyberspace.

Hvor er dine saglige indlæg i denne debat ?

--
Mvh Max