Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forstørrelser af JPG-billeder
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-01-08 14:13

Hej!

Jeg har et antal billeder som jeg gerne vil have forstørret til 50x70 og
eventuelt endnu større. Har i nogen anbefalinger med at bestille sådanne
billeder over nettet og hvor kvaliteten er iorden? Det er primært mørke billeder
så det kræver nok lidt af teknikeren for at de ikke bliver mudrede at kigge på.
Det drejer sig om billeder fra et par film, og disse billeder er ikke ude som
plakater :(

Idéer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : thl

Dato : 13-01-08 08:05

On 13 Jan., 14:13, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> [...]
> Det drejer sig om billeder fra et par film, og disse billeder er ikke ude som

Find en butik der selv fremstiller billederne, så kan du selv forklare
hvordan du vil have dine billeder lavet.
Der er muligheder både i Allerød og Nærum.
mvh
Thorbjørn

Fra : JH

Dato : 13-01-08 18:58

Jeg har lige fået lavet et 70 X 100 cm fra click.dk på østerbrogade i kbh.
Jeg var skeptisk med blev meget overrasket over kvaliteten, den er rigtig
god. Det kan jeg kun anbefale dig at prøve. Man kan dog ikke bestille over
nettet.

Fra : Brian Lund

Dato : 13-01-08 19:04

> [...]
> billeder så det kræver nok lidt af teknikeren for at de ikke bliver
> mudrede at kigge på. Det drejer sig om billeder fra et par film, og disse

Film som i et video-klip eller film som i en negativ film?

Hvis det er negativ film og du stadigvæk har negativet så brug det!

Alternativt har jeg brugt www.digiposter.de til store billeder, har fået
lavet et 50*75 og et 50*100cm ud fra 8Mpixel.

Brian