Acronis Backup og FAT 16 ??
Fra : Mogens Olsen

Dato : 09-01-08 22:02

Hej alle.
Acronis og FAT 16, er det virkeligt godt med sådan en partion,
til Backup data, på en NTFS,og er det noget der bliver ændret tilbage,
hvis man ikke er til Acronis Backup.
Hilsen Mogens

Fra : Ole C

Dato : 09-01-08 23:15

Mogens Olsen skrev blandt andet:

> Acronis og FAT 16, er det virkeligt godt med sådan en partion,
> til Backup data, på en NTFS,og er det noget der bliver ændret tilbage,
> hvis man ikke er til Acronis Backup.

Øh, - spørger du om Acronis True Image understøtter FAT16?
Det gør den.
Men hvorfor dog bruge FAT16?

--
vh
Ole C

Fra : Mogens Olsen

Dato : 10-01-08 17:38

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, - spørger du om Acronis True Image understøtter FAT16?
> Det gør den.
> Men hvorfor dog bruge FAT16?
> vh
> Ole C
Undskyld det er nok forklaret forkert, nej jeg kan se at Acronis gerne
vil udføre en FAT16 partion på den disk hvor man skal gemme sin
Backup, jeg har en firewire disk hvor min Backup skal ligge, og for
at jeg kan se den igen ved Restore,skal den lave en FAT16
partion på den disk,er det rigtig forstået.
Mogens.

Fra : Per

Dato : 10-01-08 18:55

Mogens Olsen wrote:

> [...]
> at jeg kan se den igen ved Restore,skal den lave en FAT16
> partion på den disk,er det rigtig forstået.

Nej du kan sagtens bruge NTFS istedet for - det kan være at Acronis er sat
op til FAT16 som default - kan det ikke ændres ?

Jeg bruger selv True Image og gemmer filen på både USB og Firewire harddiske
og bruger altid NTFS uden problemer.

mvh. Per

Fra : Mogens Olsen

Dato : 10-01-08 21:14

> Mogens Olsen wrote:
KLIP

> [...]
>
> Jeg bruger selv True Image og gemmer filen på både USB og Firewire
> harddiske og bruger altid NTFS uden problemer.

Hej Per.
Tak for indput, nu har jeg fundet ud af hvordan det virker, det var nok
mit engelske der ikke var helt på toppen, jeg har altid brugt GHOST
fra Symantec, jeg har hentet en trial version fra Acronis og jeg må sige
at det virker som et godt program, det er hurtigere end GHOST, så
jeg vil nok købe det om 10 dage, tak for svar.
Hilsen Mogens