windows defender
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-08 19:21

Kan windows defender kører sammen med mcafee antivirus og sygate firewall,
eller kommer de i konflikt med hinanden?

Fra : Gamle

Dato : 11-01-08 00:15

Makulator wrote:
> Kan windows defender kører sammen med mcafee antivirus og sygate
> firewall, eller kommer de i konflikt med hinanden?
>
> Mvh

Ja

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-08 19:22

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Ja

Ja - hvad?

//

Fra : Gamle

Dato : 11-01-08 21:08

Makulator wrote:
> "Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - hvad?
>
> //

Du stiller to modsat rettede spørgsmål på een gang.
Et af spørgsmålene havde været nok. Så havde du haft svaret på det andet
også.
Så det var for at drille dig
De kan godt køre sammen uden problemer.

Mvh.
Torben

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-01-08 14:44

On Fri, 11 Jan 2008 21:08:28 +0100, "Gamle" <torbenth@it.dk> wrote:

>Du stiller to modsat rettede spørgsmål på een gang.
>Et af spørgsmålene havde været nok. Så havde du haft svaret på det andet
>også.
>Så det var for at drille dig

Hvis du altid betragter "eller" i spørgsmål som et logisk "eller", så
kan du vist erstattes med et meget lille script

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : Gamle

Dato : 12-01-08 18:25

Peter Brodersen wrote:

> Hvis du altid betragter "eller" i spørgsmål som et logisk "eller", så
> kan du vist erstattes med et meget lille script

Du kender godt Storm P
Ikke at jeg vil sammenligne mig med ham, men han har nogle små gode.

Mvh.
Torben

Fra : Ole Bole

Dato : 12-01-08 21:24

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i meddelelsen

> Du kender godt Storm P

Er det noget du ved eller er det noget du tror?

> Ikke at jeg vil sammenligne mig med ham, men han har nogle små gode.

med tryk på "han"?

> Mvh.
> Torben

undskyld