Omformattere felter i Excel
Fra : Tjeco

Dato : 13-01-08 17:43

Jeg har en faktura i Excel, som jeg anvender i firmaet og tidligere skrevet
ud på brevpapir.
Nu har jeg så fået fortrykte FI-kort på et A4 ark, og har rettet fakturaen
til, således den passer til det nye layout.
Nu kunne jeg godt tænke mig at trække felterne for betalingsdato og beløbet
ned i de respektive felter på Fi-kortet, men disse er jo med mere afstand
mellem hvert tal.
Kan jeg omformaterer disse og hvordan gør jeg det?

På forhånd tak
Keld

Fra : Søren Noack

Dato : 15-01-08 11:37

"Tjeco" <no@noame.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> afstand mellem hvert tal.
> Kan jeg omformaterer disse og hvordan gør jeg det?

Prøv med brugerdefineret format, hvor du lægger mellemrum ind for at sprede
tallene.

Hilsen

Søren

Fra : Tjeco

Dato : 15-01-08 14:10

Det er en mulighed. Tak for det.

Men jeg har jo beløbet stående i et felt oven for i arket og kunne så godt
tænke mig at beløbet automatisk blev trukket ned i de 2 felter i venstre og
højre side af FI-kortet og indsat i de respektive felter.

Er det muligt i regnearket at specificere en bestemt printer og bakke samt
at der skal skrives 2 kopier at fakturaen hver gang, således jeg ikke manuel
skal vælge printer og bakke?

Mvh.
Keld