Outlook 2007, IMAP og sendt post
Fra : Casper

Dato : 13-01-08 14:14

Hej

Er det på nogen måde muligt, at få sin email konto der er sat op som en
IMAP - at den også kan synkronisere sendte emails og ikke kun modtagede???

F.eks. kan Thunderbird klare dette på en fremragende måde, så jeg ville mene
at Outlook også burde kunne klare det. Men kan ikke helt finde
indstillingen, så jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe mig

(og nej, jeg kan ikke bare skifte til thunderbird - SKAL have det til at
virke med outlook)

Vh. Casper

Fra : Casper

Dato : 18-01-08 16:41

Har fundet fluebenet der skulle sættes for at det virker!

Casper