Priser på iMac 24"??
Fra : Kristian

Dato : 16-01-08 13:26

Hej

Jeg overvejer den nye 24" iMac men er i tvivl om priserne vil falde nu her
ovenpå Mac-konferencen igår. Jeg kan se at hjemmesiden er blevet opdateret
med "Macbook air" men der er endnu ikke rørt ved iMac priserne. Er det at
forvente det vil ske inden for nær fremtid? Ved godt at man kan blive ved at
vente hvis det er. Jeg er førstegangs mac køber og tænker bare om priserne
"sædvanligvis" falder umiddelbart efter sådan en kongres.

Erfaringer med den nye Imac 24" modtages også gerne.

Kristian

Fra : henrik hyre

Dato : 16-01-08 09:05

On 16 Jan., 13:25, "Kristian" <kristianda...@SLETTEShotmail.com>
wrote:
> [...]
> "sædvanligvis" falder umiddelbart efter sådan en kongres.
>
> Erfaringer med den nye Imac 24" modtages også gerne.

Hej.

Jeg tror ikke de falder lige med det samme. Der kom jo ikke noget nyt
om iMac. Modellerne er jo også ret nye, og betydeligt billigere end
for et år siden da jeg købte min. Og som mange siger, har du behovet
eller lysten, så køb nu. Der kommer jo altid en bedre/billigere model
om lidt, og venter man på den får man aldrig ny computer. Det ville da
være jammerligt.

Henrik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-08 18:44

Kristian <kristiandalby@sletteshotmail.com> wrote:
> [...]
> med "Macbook air" men der er endnu ikke rørt ved iMac priserne. Er det at
> forvente det vil ske inden for nær fremtid?

nej, der kommer nok en ny og lidt hurtiger CPU i dem i løbet af dent
næste halve år...

> Ved godt at man kan blive ved at
> vente hvis det er. Jeg er førstegangs mac køber og tænker bare om priserne
> "sædvanligvis" falder umiddelbart efter sådan en kongres.

Apple har ikke for vane at reducere priser.