bøvl med iPod
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 15-01-08 14:22

Min kone har arvet datterens gamle iPod Nano, og det fungerer ikke. Jeg
har via Diskværktøj først slettet alt, og derefter, via iTunes gendannet
de originale indstillinger.
iPoden reagerer overhovedet ikke. På displayet står der "Do not
Disconnect" og et "adgang forbudt" symbol. Nano'en er fuldt opladt og på
menulinien vises en lukket hængelås.
Jeg kan sagtens se Nano'en når den er koblet til mac'en, synkronisre med
iTunes osv., men uanset hvad jeg gør, bliver "Do not dis..." stående på
displayet. HJvis jeg alligevel skubber den ud, kommer der en oversigt hvor
jeg kan vælge sprog, men Nano'en lader mig blot ikke gøre det - den
reagerer overhovdet ikke.

Nu spørger jeg så: Er den blot til skrot, eller er der noget at gøre?
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 15-01-08 15:00

On 2008-01-15 14:21:41 +0100, "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> said:

> [...]
> reagerer overhovdet ikke.
>
> Nu spørger jeg så: Er den blot til skrot, eller er der noget at gøre?

Prøv at resette den ved at holde menu og vælg (knappen i midten) inde
samtidig i 3-5 sec. (den må ikke være forbundet) det kan muligvis
hjælpe. Så går der lidt tid og den genstarter...

Håber det hjælper.

Hilsen Henrik

Fra : Esben

Dato : 15-01-08 21:55

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> samtidig i 3-5 sec. (den må ikke være forbundet) det kan muligvis
> hjælpe. Så går der lidt tid og den genstarter...

Ellers kender jeg måske én der kan hjælpe...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-01-08 22:38

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> iPoden reagerer overhovedet ikke. På displayet står der "Do not
> Disconnect" og et "adgang forbudt" symbol. Nano'en er fuldt opladt og på
> menulinien vises en lukket hængelås.

Hængelåsen betyder, at knapperne er låst, så man ikke påvirker dem ved
en fejl, når iPod ligger i lommen. Prøv at låse dem op med den lille
skyder. Hvis skyderen er låst op, er der noget galt med iPod.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-01-08 11:36

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:
>Hængelåsen betyder, at knapperne er låst, så man ikke påvirker dem ved
>en fejl, når iPod ligger i lommen. Prøv at låse dem op med den lille
>skyder. Hvis skyderen er låst op, er der noget galt med iPod.

Hængelåsen er der uanset om den står på Hold eller ej.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-01-08 11:37

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> writes:
> [...]
>samtidig i 3-5 sec. (den må ikke være forbundet) det kan muligvis
>hjælpe. Så går der lidt tid og den genstarter...

Det gør det ikke -det var det første jeg prøvede af

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-01-08 11:37

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:
>Ellers kender jeg måske én der kan hjælpe...

Osse hvis det er en mekanisk fejl?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Esben

Dato : 17-01-08 13:36

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Osse hvis det er en mekanisk fejl?

Jep, han har reservedele og koster penge...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad