Forstørrelse af dokument i billedbehand
Fra : Steen Uldahl

Dato : 10-01-08 14:38

Hvis jeg åbner et dokument i et billedbehandlingsprogram (ColorIt) og
derefter udskriver det, forstørres billedet ca til det
dobbelte. Hvis jeg udskriver det fra Billedfremviser, bliver
udskriften i normal størrelse.
Hvad kan være galt?

Hilsen
Steen

Fra : henrik hyre

Dato : 10-01-08 08:21

Steen Uldahl skrev:
> Hvis jeg �bner et dokument i et billedbehandlingsprogram (ColorIt) og
> derefter udskriver det, forst�rres billedet ca til det
> dobbelte. Hvis jeg udskriver det fra Billedfremviser, bliver
> udskriften i normal st�rrelse.
> Hvad kan v�re galt?
>
> Hilsen
> Steen

Det er nok fordi der er "vinget" forkert af under sideopsætning ell.
lign. Jeg kender ikke Colorit, men i de fleste programmer er der da
mulighed for at styre udskriften mere eller mindre, zoom osv.

Henrik