Kalenderdeling mellem Mac og Windows
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 08-01-08 15:35

To selvstændige arbejder sammen. Hver sin platform. Vor Mac-bruger har
sin iCal. Findes der tilsvarende på Windows? Altså udover Outlook, som
jo koster.

De vil gerne dele kalender. Hver sin kalender samt en fælles. Jeg
kender til Googles kalender, men er der andre gode muligheder?

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-01-08 01:10

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> De vil gerne dele kalender. Hver sin kalender samt en fælles. Jeg
> kender til Googles kalender, men er der andre gode muligheder?

Sunbird! Den laves af Mozilla-organisationen, som laver Firefox,
Thunderbird og den slags open source. Jeg bruger den på mit arbejde til
at se de kalendere, jeg fra iCal har udgivet på .Mac. Den er
forfærdeligt langsom, men jeg tror, min computer på arbejdet er meget
gammel og har temmelig lidt RAM. En hurtigere computer vil nok virke
kvikkere.
Den samme kalender fås også som plug-in til Thunderbird
e-mail-programmet. Den hedder Lightning. Den er nu heller ikke hurtig
som et lyn på min arbejds-pc trods navnet.

<http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/>

Den fås endda på dansk
--
Henrik Münster