Opsætning af numerisk tastatur
Fra : Steen Uldahl

Dato : 08-01-08 17:41

Hvis jeg bruger det numeriske tastatur i Excel kan
jeg ikke skrive tal på det. Tallene 2,4,6,8 fungerer
som piletasterne. Hvad kan være galt?
Er det noget i Systemindstillingerne (Leopard) eller der det noget
i Excel 2004. Jeg har spurgt i nyhedsgruppen "regneark",
der kan man ikke hjælpe.

Hilsen
Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-08 21:23

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> wrote:
> [...]
> Er det noget i Systemindstillingerne (Leopard) eller der det noget
> i Excel 2004. Jeg har spurgt i nyhedsgruppen "regneark",

hint, du har ramt NumLock.

Fra : Steen Uldahl

Dato : 09-01-08 16:08

Tak for svaret. Det virker desværre ikke.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-01-08 16:43

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> wrote:

> Hvis jeg bruger det numeriske tastatur i Excel kan
> jeg ikke skrive tal på det. Tallene 2,4,6,8 fungerer
> som piletasterne. Hvad kan være galt?

Kig på Systemindstillinger/Tatserut* & Mus/Tasteturgenveje/Navigation
med tastetur/Slå fuld tasteturadgang til og fra/

* Copyright MRK

/Preben (som ikke kan checke det på en MacBook Pro)
--
The crazy ones, who think they can change the world
- are often the ones who do.

Fra : Steen Uldahl

Dato : 10-01-08 14:31

Desværre kan jeg stadig ikke bruge det
numeriske tastatur i excel, men hvis
jeg åbner den samme fil i Numbers fungerer
tastaturet perfekt. Så jeg tror at problemet
er i excel. Jeg forsøger igen i nyhedsgruppen "regneark".
I hvert fald tak for hjælpen.

Hilsen
Steen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-01-08 09:54

Se evt. mit indlæg i denne gruppe: "Excel: indsæt dags dato":
http://groups.google.dk/group/dk.edb.mac/browse_thread/thread/564b53387c778f5a?hl=da

Der sker åbenbart sjove ting ved opdatering til 10.5 af en helt alm.
inst. af Office 2004...

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-08 01:10

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> [...]
c778f5a?hl=da>

> Der sker åbenbart sjove ting ved opdatering til 10.5 af en helt alm.

Jeg var ude for det samme med MacSOUP. Jeg har altid markeret en
diskussion ved at trykke +-tasten på det rigtige tastatur. Jeg er jo
vant til bærbare uden numerisk tastatur. Under Leopard giver den tast
bare et - (minus) i stedet for et + (plus) i MacSOUP. De tilsvarende
taster i det numeriske tastatur virker sjovt nok stadig.
--
Henrik Münster
Esbjerg