Regionskoder og DVD
Fra : Lyrik

Dato : 06-01-08 22:11

Først må det siges at det er i Tiger jeg har gjort mit arbejde.

Min DVD var lige ved at løbe ud for skift regionskode-forsøg. Så så jeg at
Mich Ottosen også var i bekneb. Noget måtte gøres-en film!:
http://www.luen.dk/regikodefri.mov

Link til siden i filmen:
http://www.powerbook-fr.com/dossiers/dvd_region_free_en_article30.html

Link til at hente værktøjet:
http://www.luen.dk/regtools.zip

Filmen fylder vist omkring 22 megabyte og er i High def.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Lyrik

Dato : 06-01-08 22:13

Den 06.01.2008 kl. 22:10 skrev Lyrik <lyrik@fupheaven.dk>:
Jeg vil lige sige at filmen nok skal downloades inden den spilles. Den kan
ikke være i min browser! Du kan gå glip af detaljer ellers.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 06-01-08 22:38

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> Den 06.01.2008 kl. 22:10 skrev Lyrik <lyrik@fupheaven.dk>:
> Jeg vil lige sige at filmen nok skal downloades inden den spilles. Den kan
> ikke være i min browser! Du kan gå glip af detaljer ellers.

Ja, den er da stor, jeg ser kun bunden af dit skærmbillede. Men lyden er
fremragende denne gang
Downloade er vist kun en QT Pro facilitet? Jeg kan ikke downloade i min
standard QT (afspiller). Har prøvet højreklik.

--
v.h.,
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-01-08 00:18

Mich Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> [...]
> Downloade er vist kun en QT Pro facilitet? Jeg kan ikke downloade i min
> standard QT (afspiller). Har prøvet højreklik.

prøv "curl -O url-til-fil"

Fra : Jesper

Dato : 07-01-08 06:09

> prøv "curl -O url-til-fil"

wget url (hvis du ellers har wget installeret!)
--
Jesper
- Jeg sover godt om natten, når han passer på mine penge.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-01-08 18:26

> wget url (hvis du ellers har wget installeret!)

Netop årsagen til at jeg forslog curl frem for wget. Fra 10.3 og
fremefter er wget et fremmedlegeme.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 07-01-08 23:06

> Netop årsagen til at jeg forslog curl frem for wget. Fra 10.3 og
> fremefter er wget et fremmedlegeme.

Tak til jer begge. Jeg skal prøve at hitte det der med "curl", men det
lyder lidt som noget terminatorsnask, og dét er jeg ikke meget for. Jeg
er overbevist om at hvis jeg roder med terminatoren, så gælder Murphy's
lov (for mig og på min maskine).

--
v.h.,
Mich.

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-08 00:35

Den 06.01.2008 kl. 22:38 skrev Mich Ottosen <Mich@noget.invalid>:

> [...]
> Downloade er vist kun en QT Pro facilitet? Jeg kan ikke downloade i min
> standard QT (afspiller). Har prøvet højreklik.
OK fortæl nig hvilken størrelse og hvilken codec-efternavn du vil have. Så
får du det!

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 07-01-08 23:06

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> OK fortæl nig hvilken størrelse og hvilken codec-efternavn du vil have. Så
> får du det!

Aner ikke noget om film og codecs og så'n.

Kan bare oplyse, at min skærm er 1152 x 720, og på dén er din films
billede alt for stort.

Men du skal ikke lave noget om for min skyld, jeg var bare nysgerrig-
Tak for din indsats.

--
v.h.,
Mich.

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-08 00:50

> [...]
> Downloade er vist kun en QT Pro facilitet? Jeg kan ikke downloade i min
> standard QT (afspiller). Har prøvet højreklik.
Hvad med den:
http://www.luen.dk/regikodefri.mp4
?

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 07-01-08 23:06

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> Hvad med den:
> http://www.luen.dk/regikodefri.mp4
> ?

Perfekt, tak, den virker og er instruktiv. Henter lige din
regtools-pakke fra det første indlæg.

--
v.h.,
Mich.