Google maps på iPod Touch
Fra : Lyrik

Dato : 06-01-08 11:39

Hvad er der af nyt? Her er noget nyt :

Hvordan finder man frem til Macbruger ved hjælp af sin iPod Touch:
http://youtube.com/watch?v=n6Eq97nA4FU

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 06-01-08 20:55

Lyrik wrote:

> Hvad er der af nyt? Her er noget nyt :
>
> Hvordan finder man frem til Macbruger ved hjælp af sin iPod Touch:
> http://youtube.com/watch?v=n6Eq97nA4FU

Du burde seriøst lave en ugentlig podcast. Det er _altid_ sjovt, at se
dine film.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Lyrik

Dato : 06-01-08 22:04

Den 06.01.2008 kl. 20:55 skrev Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk>:

> Du burde seriøst lave en ugentlig podcast. Det er _altid_ sjovt, at se
> dine film.
Tak skal du have, men jeg må først kunne mestre at gøre det.Youtube er
et godt sted synes jeg. Og så skal der være noget man kun kan se her fra
gruppen. Der kommer en rigtig god en lige om et øjeblik. "Regionskoder og
DVD" Den bliver kun for "broderskabet"

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.