[humor] Tegneserier med Mac
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-01-08 23:21

Jeg forstår godt den nye Joy of Tech:

<http://joyoftech.com/joyoftech/joyarchives/1052.html>

Men er der nogen, der kan forklare denne dieselsweeties? Det er måske
mit engelsk, der ikke er godt nok til at fange ordspillene i denne
tegneserie. Her tænker jeg mere på den generelt end på denne ene stribe:

<http://dieselsweeties.com/archive.php?s=1918>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 03-01-08 00:12

Henrik Münster skrev:
> [...]
> mit engelsk, der ikke er godt nok til at fange ordspillene i denne
> tegneserie. Her tænker jeg mere på den generelt end på denne ene stribe:

Noget af det er en omskrivning af et slogan "Friends don't let friends
do drugs/drive drunk osv". Missionary og girlfriend burde vist give sig
selv. Hvis ikke, kunne det at missionærstillingen ikke er en jobtitel
være en god ledetråd. Den sidste rude er en simpel sammeligning af
Hitler og Windows, dvs ondskab.