Ceren Backup - virker den under Vista ?
Fra : Per

Dato : 04-01-08 00:25

Hej Ng !

ER der nogen der ved om Ceren Backup virker under Vista.

Jeg skal bruge et godt backup program - og Stones kopi virker desværre ikke
under - ja Vista.

Mvh. Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-08 10:43

Den 04-01-08 00.25 skrev Per følgende:

> ER der nogen der ved om Ceren Backup virker under Vista.

Hvis det ikke virker, eller hvis du vil prøve et nyere program, så tag
et kig på Cobian Backup:
http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm
I henhold til hjemmesiden virker det på Vista.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Per

Dato : 04-01-08 16:26

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvis det ikke virker, eller hvis du vil prøve et nyere program, så tag
> et kig på Cobian Backup:
> http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm
> I henhold til hjemmesiden virker det på Vista.

Tak for linket Kim - det var dog et helt fantastisk program !

Det kan alt det jeg skal bruge et databackup program til - måske du endda
selv skulle se på det

Tak / Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-08 19:31

Den 04-01-08 16.26 skrev Per følgende:

> Tak for linket Kim - det var dog et helt fantastisk program !
>
> Det kan alt det jeg skal bruge et databackup program til - måske du endda
> selv skulle se på det

Det står skam på min to do-liste. Det kniber bare lidt med tiden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via radiostationer på