"gem som" i office 2007 - hvor ligger det ~
Fra : Per

Dato : 02-01-08 23:58

Hej Ng !

Jeg har lige installeret office 2007.

Kan det være rigtigt at der ikke er funktionen "gem som", men kun "gem" ?

Hvis jeg fx. åbner et allerede lavet excel ark - foretager et par
ændringer - og så vil gemme samme sted men blot med et nyt filnavn - så kan
jeg kun finde "gem" i form af disketten oppe i venstre hjørne.

Jeg kan ikke finde den gamle mulighed: filer/ "gem som"

Findes den funktion ikke mere i office 2007 ?

mvh. Per......

Fra : Göran Wennerström

Dato : 03-01-08 00:30

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote
> Jeg har lige installeret office 2007.
>
> Kan det være rigtigt at der ikke er funktionen "gem som", men kun "gem" ?

Øverst til venstre, klik i den runde dims.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Per

Dato : 03-01-08 01:12

Göran Wennerström wrote:
> "Per" <mesked@hotmail.com> wrote

> Øverst til venstre, klik i den runde dims.
>
> Venlig hilsen Göran.

1000 tak for hurtigt svar - det vil jeg prøve......

/ Per