Fiskebutik
Fra : Mikkel

Dato : 03-01-08 00:46

Vil sige fik fisk fra Sønderborgs fiskehandel til nytårs aften top kvali
vare frisk fisk og hummer det er ikke sidste gang jeg slå min vej forbi den
når jeg er der over igen TAK!

Fra : Torben

Dato : 02-01-08 19:19

"Mikkel" <skurkFJERN@tv.dk> wrote in message
> Vil sige fik fisk fra Sønderborgs fiskehandel til nytårs aften top kvali
> vare frisk fisk og hummer det er ikke sidste gang jeg slå min vej forbi
> den når jeg er der over igen TAK!

Er det den lille butik i Jernbanegade du taler om? Hvis ja, så kan jeg kun
give dig ret. Slår ofte et smut ind forbi på vej hjem fra arbejde, og vi har
endnu "til gode" at blive skuffet over kvaliteten.

mvh
Torben

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-01-08 20:00

"Mikkel" <skurkFJERN@tv.dk> skrev i en meddelelse

> Vil sige fik fisk fra Sønderborgs fiskehandel til nytårs aften top
> kvali vare frisk fisk og hummer det er ikke sidste gang jeg slå min
> vej forbi den når jeg er der over igen TAK!

I er heldige i Sønderborg.

Jeg var heldig i Hvidovre her til aften. Løb lige over frisk og sprællevende
Canada-hummer i SuperBest, som jeg fik forhandlet ned til en rimelig penge,
da fiskemanden godt var klar over, at er var 364 dage til næste nytårsaften.
En rask tur i gryden, afkøling og et godt skud hjemmerørt mayo med lidt af
det gode i (herunder saften fra en friskhøstet citron fra altanen , og
den var hjemme

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

> [...]