/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Caserio Azul, Star Tour, Playa del ingles,~
Fra : Magnum


Dato : 01-01-08 09:15

Evaluering af vores ophold fra 15 december 2007 til 29 december 2007
på Apartamentos Caserio Azul i Playa del Inglés på Gran Canaria. Se
også www.caserioazul.com.

Vi valgte igen iår at rejse med Star Tour til Playa del Inglés, og
denne gang for at fejre jul og nytår. Vi var også dernede sidste år,
hvor vi boede rigtig godt på Atis Tirma, og da dette forholdsvis
billige lejlighedskompleks, var overraskende tilfredsstillende, turde
vi godt vælge endnu et af Star Tours billige hoteller iår. Men ak, vi
blev slemt skuffede...

Vi havde købt bus-transfer for 2 personer fra lufthavnen til hotellet
til 110 kr. pr. vej, og det kan vi ikke anbefale på grund af følgende.
Ser gik ca. en halv time fra vi sad i bussen til den afgik fra
lufthavnen, og man skal forbi adskillige andre hoteller inden man
ankommer til sit eget. Der var ikke guide med i bussen, og det lover
Star Tour heller ikke. Tag hellere en lokal taxa til samme pris og kom
direkte og hurtigt til dit hotel, det er meget mere afslappende.

Vi deltog ikke i noget velkomstmøde, da vi selv planlægger ture med de
lokale busser og selv lejer bil, så vi har ikke rigtig noget at bruge
denne service til. Star Tour har et kontor på Anexo 2, som er det
restaurantcenter ved stranden som også rummer en McDonalds, og har man
brug for hjælp kan man jo henvende sig der, eller på et af flere gode
turistbureauer i området.

Men tilbage til hotellet som jeg gerne vil beskrive for kommende
gæster, så de ved hvad de kan forvente, og ikke bliver lidt halv-
skuffede som min kone og jeg.

Vi havde betalt ialt kr. 10.216 for 14 dages ophold, så det kan vel
ikke siges at være urimeligt i betragtning af at vi også var der i den
dyre juleuge.

Caserio Azul er bygget i 1971 og består af 48 ens lejligheder. Star
Tour skriver at hotellet er renoveret i 2005, og dette hæftede vi os
meget ved inden bestillingen af vor rejse, men jeg havde meget svært
ved at se hvor denne renovering skulle være foregået??? Lejlighederne
var dejlig store, med seperat soveværelse med enkeltsenge, badeværelse
med karbad, og et kombineret the-køkken og opholdsstue. Der er også en
lille reception som er bemandet på forskellige tidspunkter, og der
bliver røget heftigt af chef-receptionisten Juan Llorcaludwig, så man
væmmes ved at komme derind og spørge om noget. Der er skilte om
rygning forbudt i reception og i elevator, men det er personalet
ligeglade med.

Beskrivelse af lejlighederne: Soveværelset er med 2 indbyggede skabe
og dertil 6 bøjler. Madrasserne var så slidte at vi, som ellers er
magre, kunne mærke fjedrene på skuldre og på bagdel. Der var ligeledes
2 gamle (ækle) karrygule tæpper, som vi var nødt til at anvende de
lidt kolde nætter. Hængslerne på skabsdørene var defekte, så lågerne
konstant stod åbne.

Og så var der så lydt på hotellet at man kunne høre naboerne hoste,
snorke, prutte og elske

Lige overfor hotellet ligger Tanzbar by Pedro, Cheers, og ikke mindst
diskoteket "the POINT", som lukker kl. 7 om morgenen, så man skal ikke
være sart hvad LARM angår. Vi har boet på mange hoteller igennem
tiden, men dette lejlighedskompleks har papirstynde vægge.

Hovedpuderne er som sædvanligt tynde, men vi fik rent sengetøj på 2 x
ugentligt, så det var OK.

MEN, det er ikke tilfredsstillende at man skal starte en ferie med at
afmontere og rengøre ulækre støvede sengelamper, og tørre kanter og
vindueskarme af for støv og skidt. Skabe og skuffer var heller ikke
rengjorte i meget lang tid. Ikke godt nok.

Badeværelset var opført i karrygrå fliser, og helt sikkert fra 1971.
Der var prop til karbad og vask, og der var masser af varmt vand 12 af
14 dage. Men det var slidt. Toilettet kunne vippe 1 cm. og vi
reparerede det med små stykker pap, så man ikke fik et chok når man
satte sig ned. Jeg måtte opgive at skrue bræddet ordentligt fast.
Amaturet på håndvasken sad fuldstændigt løst og alle haner var irrede.
Et meget slidt badeværelse. Men der var masser af toiletpapir, og vi
fik rene (slidte) brune håndklæder 2 gange ugentligt. Jeg tror ikke
nogen danskere ville leve ret længe med sådan noget gammelt l... i DK?

Stue og thekøkken: Køleskab rustent og klap til fryser manglede. Det
virkede, men kørte i døgndrift. Microovn manglede den originale
tallerken, og var derfor ikke særlig bevendt. Køkkenet var ligeledes
slidt, men OK efter rengøring. Der var kun 2 meget store gryder til en
stor og en lille kogeplade. Vi laver selv mad, så lidt mangelfuldt.

Sofaen i stuen var OK. TV mod betaling (1 EUR i timen). TV sad meget
skæv på holder, men vi brugte det ikke. Stuen var ligeledes slidt og
alt kunne trænge til en grundig rengøring/renovering.
De karrygule gardiner fra 70érne hang lige netop fast på en rampuneret
gardinstang, og de slidte døre til terassen kunne åbnes hvis man lagde
kræfter i.

Der var meget lidt lys i lejligheden, og skulle man læse om aftenen
som vi gør meget, så kan det faktisk kun foregå i soveværelset.

Terassen var ej rengjort. Der var skygge til kl. 13:00 og sol mellem
13 og 16. Farve: grim blå.

Rengøring: OK, 5 gange ugentlig. Gulve blev tørret over med klorin og
skrald tømt, samt sengene blev redt.

Støj var et kæmpe probelm på denne ferie. I vores 2. uge, flyttede der
3 unge mennesker ind 2 etager under os (vi boede på 404), og de
medbragte en ghettoblaster og spillede højt reggae morgen til sen
aften. Jeg beklagede mig til Juan i receptionen, men han ville ikke
gøre noget så længe de ikke spillede om natten. Vi kunne tydeligt høre
at mange bankede på vægge og gulve, men reggae-drengene var ligeglade.
øv, øv, øv.

Elevator: Virkede de 14 dage vi var der.

Pølområde: Meget slidt og decideret grimt og ucharmerende. Der var
dårlige plastsolsenge, og flere var knækkede. På området lå en død due
med mider og fluer i 3 dage inden en eller anden fjernede den. Der var
skidt i pølen, og vi så på intet tidspunkt nogen rengøre den kolde
pøl.
Det sædvanlige problem med at alle solsenge var optagede fra kl. 8 om
morgenen og alle soltimer med et håndklæde og INGEN person,
eksisterede i bedste velgående. øv, øv, øv. Få dog en politik så alle
har en chance for at få del i poolområdet.

Hotellet var decideret grimt, med rusten brandtrappe med store farlige
huller i trin, samt brandskabe hvor man havde glemt at tage folien af
for mange år siden. Pælen og andre områder manglede fliser og jeg vil
betegne hotellet som værende i decideret forfald.

Indkøbsmuligheder: Netto overfor og SPAR og pengeautomat lige ved
siden af.

Adgang til strand: Mindst 500-1000 meter og med mange trapper.

WiFi: Nej!!! Men gratis WiFi i Kasbah centeret ca. 1 km derfra.

Konklusion: Min kone og jeg har nu været på 14 charterrejser, og dette
hotel(lejligheder) er absolut ikke anbefalelsesværdigt. Vi syntes ikke
Star Tour kan være det bekendt. Jo måske til unge mennesker der søger
en ferie ala Sunny Beach i bulgarien, men for os voksne er det
simpelthen under lavmål. Nu har vi kun dejlige Atis Tirma at
sammenligne med i området, og der er godt nok stor forskel på vores
oplevelse af de 2 hoteller. Hvis jeg skal vurdere Caserio Azul på en
skala fra 1-5 for den desværre kun et 1 tal. Håber denne evaluering
kan bruges i planlægningen af din næste rejse med Star Tour!!!!

Og iøvrigt fløj vi med SAS... Bare super!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Bo (01-01-2008)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 01-01-08 16:51

Magnum skrev:
> Evaluering af vores ophold fra 15 december 2007 til 29 december 2007
> p� Apartamentos Caserio Azul i Playa del Ingl�s p� Gran Canaria. Se
> ogs� www.caserioazul.com.
>
> Vi valgte igen i�r at rejse med Star Tour til Playa del Ingl�s, og
> denne gang for at fejre jul og nyt�r. Vi var ogs� dernede sidste �r,
> hvor vi boede rigtig godt p� Atis Tirma, og da dette forholdsvis
> billige lejlighedskompleks, var overraskende tilfredsstillende, turde
> vi godt v�lge endnu et af Star Tours billige hoteller i�r. Men ak, vi
> blev slemt skuffede...
>
> Vi havde k�bt bus-transfer for 2 personer fra lufthavnen til hotellet
> til 110 kr. pr. vej, og det kan vi ikke anbefale p� grund af f�lgende.
> Ser gik ca. en halv time fra vi sad i bussen til den afgik fra
> lufthavnen, og man skal forbi adskillige andre hoteller inden man
> ankommer til sit eget. Der var ikke guide med i bussen, og det lover
> Star Tour heller ikke. Tag hellere en lokal taxa til samme pris og kom
> direkte og hurtigt til dit hotel, det er meget mere afslappende.
>
> Vi deltog ikke i noget velkomstm�de, da vi selv planl�gger ture med de
> lokale busser og selv lejer bil, s� vi har ikke rigtig noget at bruge
> denne service til. Star Tour har et kontor p� Anexo 2, som er det
> restaurantcenter ved stranden som ogs� rummer en McDonalds, og har man
> brug for hj�lp kan man jo henvende sig der, eller p� et af flere gode
> turistbureauer i omr�det.
>
> Men tilbage til hotellet som jeg gerne vil beskrive for kommende
> g�ster, s� de ved hvad de kan forvente, og ikke bliver lidt halv-
> skuffede som min kone og jeg.
>
> Vi havde betalt ialt kr. 10.216 for 14 dages ophold, s� det kan vel
> ikke siges at v�re urimeligt i betragtning af at vi ogs� var der i den
> dyre juleuge.
>
> Caserio Azul er bygget i 1971 og best�r af 48 ens lejligheder. Star
> Tour skriver at hotellet er renoveret i 2005, og dette h�ftede vi os
> meget ved inden bestillingen af vor rejse, men jeg havde meget sv�rt
> ved at se hvor denne renovering skulle v�re foreg�et??? Lejlighederne
> var dejlig store, med seperat sovev�relse med enkeltsenge, badev�relse
> med karbad, og et kombineret the-k�kken og opholdsstue. Der er ogs� en
> lille reception som er bemandet p� forskellige tidspunkter, og der
> bliver r�get heftigt af chef-receptionisten Juan Llorcaludwig, s� man
> v�mmes ved at komme derind og sp�rge om noget. Der er skilte om
> rygning forbudt i reception og i elevator, men det er personalet
> ligeglade med.
>
> Beskrivelse af lejlighederne: Sovev�relset er med 2 indbyggede skabe
> og dertil 6 b�jler. Madrasserne var s� slidte at vi, som ellers er
> magre, kunne m�rke fjedrene p� skuldre og p� bagdel. Der var ligeledes
> 2 gamle (�kle) karrygule t�pper, som vi var n�dt til at anvende de
> lidt kolde n�tter. H�ngslerne p� skabsd�rene var defekte, s� l�gerne
> konstant stod �bne.
>
> Og s� var der s� lydt p� hotellet at man kunne h�re naboerne hoste,
> snorke, prutte og elske
>
> Lige overfor hotellet ligger Tanzbar by Pedro, Cheers, og ikke mindst
> diskoteket "the POINT", som lukker kl. 7 om morgenen, s� man skal ikke
> v�re sart hvad LARM ang�r. Vi har boet p� mange hoteller igennem
> tiden, men dette lejlighedskompleks har papirstynde v�gge.
>
> Hovedpuderne er som s�dvanligt tynde, men vi fik rent senget�j p� 2 x
> ugentligt, s� det var OK.
>
> MEN, det er ikke tilfredsstillende at man skal starte en ferie med at
> afmontere og reng�re ul�kre st�vede sengelamper, og t�rre kanter og
> vindueskarme af for st�v og skidt. Skabe og skuffer var heller ikke
> rengjorte i meget lang tid. Ikke godt nok.
>
> Badev�relset var opf�rt i karrygr� fliser, og helt sikkert fra 1971.
> Der var prop til karbad og vask, og der var masser af varmt vand 12 af
> 14 dage. Men det var slidt. Toilettet kunne vippe 1 cm. og vi
> reparerede det med sm� stykker pap, s� man ikke fik et chok n�r man
> satte sig ned. Jeg m�tte opgive at skrue br�ddet ordentligt fast.
> Amaturet p� h�ndvasken sad fuldst�ndigt l�st og alle haner var irrede.
> Et meget slidt badev�relse. Men der var masser af toiletpapir, og vi
> fik rene (slidte) brune h�ndkl�der 2 gange ugentligt. Jeg tror ikke
> nogen danskere ville leve ret l�nge med s�dan noget gammelt l... i DK?
>
> Stue og thek�kken: K�leskab rustent og klap til fryser manglede. Det
> virkede, men k�rte i d�gndrift. Microovn manglede den originale
> tallerken, og var derfor ikke s�rlig bevendt. K�kkenet var ligeledes
> slidt, men OK efter reng�ring. Der var kun 2 meget store gryder til en
> stor og en lille kogeplade. Vi laver selv mad, s� lidt mangelfuldt..
>
> Sofaen i stuen var OK. TV mod betaling (1 EUR i timen). TV sad meget
> sk�v p� holder, men vi brugte det ikke. Stuen var ligeledes slidt og
> alt kunne tr�nge til en grundig reng�ring/renovering.
> De karrygule gardiner fra 70�rne hang lige netop fast p� en rampuneret
> gardinstang, og de slidte d�re til terassen kunne �bnes hvis man lagde
> kr�fter i.
>
> Der var meget lidt lys i lejligheden, og skulle man l�se om aftenen
> som vi g�r meget, s� kan det faktisk kun foreg� i sovev�relset.
>
> Terassen var ej rengjort. Der var skygge til kl. 13:00 og sol mellem
> 13 og 16. Farve: grim bl�.
>
> Reng�ring: OK, 5 gange ugentlig. Gulve blev t�rret over med klorin og
> skrald t�mt, samt sengene blev redt.
>
> St�j var et k�mpe probelm p� denne ferie. I vores 2. uge, flyttede der
> 3 unge mennesker ind 2 etager under os (vi boede p� 404), og de
> medbragte en ghettoblaster og spillede h�jt reggae morgen til sen
> aften. Jeg beklagede mig til Juan i receptionen, men han ville ikke
> g�re noget s� l�nge de ikke spillede om natten. Vi kunne tydeligt h�re
> at mange bankede p� v�gge og gulve, men reggae-drengene var ligeglade.
> �v, �v, �v.
>
> Elevator: Virkede de 14 dage vi var der.
>
> P�lomr�de: Meget slidt og decideret grimt og ucharmerende. Der var
> d�rlige plastsolsenge, og flere var kn�kkede. P� omr�det l� en d�d due
> med mider og fluer i 3 dage inden en eller anden fjernede den. Der var
> skidt i p�len, og vi s� p� intet tidspunkt nogen reng�re den kolde
> p�l.
> Det s�dvanlige problem med at alle solsenge var optagede fra kl. 8 om
> morgenen og alle soltimer med et h�ndkl�de og INGEN person,
> eksisterede i bedste velg�ende. �v, �v, �v.. F� dog en politik s� alle
> har en chance for at f� del i poolomr�det.
>
> Hotellet var decideret grimt, med rusten brandtrappe med store farlige
> huller i trin, samt brandskabe hvor man havde glemt at tage folien af
> for mange �r siden. P�len og andre omr�der manglede fliser og jeg vil
> betegne hotellet som v�rende i decideret forfald.
>
> Indk�bsmuligheder: Netto overfor og SPAR og pengeautomat lige ved
> siden af.
>
> Adgang til strand: Mindst 500-1000 meter og med mange trapper.
>
> WiFi: Nej!!! Men gratis WiFi i Kasbah centeret ca. 1 km derfra.
>
> Konklusion: Min kone og jeg har nu v�ret p� 14 charterrejser, og dette
> hotel(lejligheder) er absolut ikke anbefalelsesv�rdigt. Vi syntes ikke
> Star Tour kan v�re det bekendt. Jo m�ske til unge mennesker der s�ger
> en ferie ala Sunny Beach i bulgarien, men for os voksne er det
> simpelthen under lavm�l. Nu har vi kun dejlige Atis Tirma at
> sammenligne med i omr�det, og der er godt nok stor forskel p� vores
> oplevelse af de 2 hoteller. Hvis jeg skal vurdere Caserio Azul p� en
> skala fra 1-5 for den desv�rre kun et 1 tal. H�ber denne evaluering
> kan bruges i planl�gningen af din n�ste rejse med Star Tour!!!!
>
> Og i�vrigt fl�j vi med SAS... Bare super!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej Magnum
Godt indlæg, men send den til Startour
<klip SS+ Byområde med lokal trafik, som kan virke forstyrrende.
Bar- og nattelivet kan periodevis være forstyrrende. Bygget/
renoveret: 1971/2005, renoveres løbende. >
Der VAR gjort opmærksom på støj ! Måske var renoveringen ikke kommet
til jeres værelse.
SS+ kan jeg ikke finde noget om, men lyder ikke af ret meget
"kvalitet" og en bygning fra 1971, der løbende
renoveres "males" hvilken forventning havde I om kvalitet SS+ ?

vh Bo

Kennet og Pernille (02-01-2008)
Kommentar
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 02-01-08 14:09

Hej

godt indlæg, men flere læser det, hvis du laver en kort udgave på engelsk og
vurderer hotellet på tripadvisor. Suveræn side!

Kennet



Bo (02-01-2008)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 02-01-08 09:16

On 2 Jan., 15:09, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> Hej
>
> godt indlæg, men flere læser det, hvis du laver en kort udgave på engelsk og
> vurderer hotellet på tripadvisor. Suveræn side!
>
> Kennet

Der kan du bruge http://gramtrans.com/?pair=da-en til
oversættelsen, og bagefter manuelt redigere, hvis du ikke er så god
til engelsk skrivning !

Eks. Jeg oversatte en tekst til engelsk og med http://babelfish.altavista.com/
fra engelsk til græsk og viste det skrevne til min bankdame, hun
trak lidt på smilebåndet og gav mig et glas Raki og en chokolader.
Oversættelsen kan "forstås"

vh Bo

Magnum (02-01-2008)
Kommentar
Fra : Magnum


Dato : 02-01-08 10:54

On 2 Jan., 17:16, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:
> On 2 Jan., 15:09, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
>
> > Hej
>
> > godt indlæg, men flere læser det, hvis du laver en kort udgave på engelsk og
> > vurderer hotellet på tripadvisor. Suveræn side!
>
> > Kennet
>
> Der kan du bruge  http://gramtrans.com/?pair=da-en   til
> oversættelsen, og bagefter manuelt redigere, hvis du ikke er så god
> til engelsk skrivning !
>
> Eks. Jeg oversatte en tekst til engelsk og med  http://babelfish.altavista.com/
> fra engelsk til græsk  og  viste det skrevne til min bankdame, hun
> trak lidt på smilebåndet og gav mig et glas Raki og en chokolader.
> Oversættelsen  kan "forstås"  
>
> vh Bo

Hej alle,

Jeg takker for de positive tilbagemeldinger og vil prøve at afsætte
tid i weekenden til en oversættelse (uden stavefejl) på tripadvisor.
Jeg håber ikke jeg angriber Star Tour for meget i mit indlæg, for
bortset fra ovennævnte hotel, så har vi faktisk været glade for deres
rejser og gode priser. Men de når nu ikke Bravo Tours til
sokkeholderne. )

kh

Henrik - Herning

Bo (02-01-2008)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 02-01-08 13:24

On 2 Jan., 19:53, Magnum <2...@email.dk> wrote:
> On 2 Jan., 17:16, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > On 2 Jan., 15:09, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
>
> > > Hej
>
> > > godt indlæg, men flere læser det, hvis du laver en kort udgave på engelsk og
> > > vurderer hotellet på tripadvisor. Suveræn side!
>
> > > Kennet
>
> > Der kan du bruge  http://gramtrans.com/?pair=da-en  til
> > oversættelsen, og bagefter manuelt redigere, hvis du ikke er så god
> > til engelsk skrivning !
>
> > Eks. Jeg oversatte en tekst til engelsk og med  http://babelfish.altavista.com/
> > fra engelsk til græsk  og  viste det skrevne til min bankdame, hun
> > trak lidt på smilebåndet og gav mig et glas Raki og en chokolader.
> > Oversættelsen  kan "forstås"  
>
> > vh Bo
>
> Hej alle,
>
> Jeg takker for de positive tilbagemeldinger og vil prøve at afsætte
> tid i weekenden til en oversættelse (uden stavefejl) på tripadvisor.
> Jeg håber ikke jeg angriber Star Tour for meget i mit indlæg, for
> bortset fra ovennævnte hotel, så har vi faktisk været glade for deres
> rejser og gode priser. Men de når nu ikke Bravo Tours til
> sokkeholderne. )
>
> kh
>
> Henrik - Herning

Hej Henrik - Herning

Hvorfor bruge tid på oversættelse, når det er et DANSK Startour
hotel. Jeg kender ikke Tripadvisor og hvilke danskere kikker derind ?
Problemet er at SS+ = max 2 stjerner, der ville jeg aldrig sætte mine
ben.
Jeg husker afdøde Spies udtalte. Dette Hotel er for dem som ikke har
ret mange penge, og alligevel vil på ferie og er ligeglade med
Hotelstandard, da man det meste af tiden opholder sig udendørs og på
bar og kun bruger hotelværelset til at SOVE i

vh Bo

Kennet og Pernille (02-01-2008)
Kommentar
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 02-01-08 21:35



<Hej Henrik - Herning

<Hvorfor bruge tid på oversættelse, når det er et DANSK Startour
<hotel. Jeg kender ikke Tripadvisor og hvilke danskere kikker derind ?
<Problemet er at SS+ = max 2 stjerner, der ville jeg aldrig sætte mine
<ben.

Vi er mange der bruger siden, og gerne vil have informationet. Det er en
meget stor hjælp. Uanset stjerne antallet, forventer man et rent hotel.
Alene det, at Star Tour har hotellet på programmet burde antyde en vis
standard. Jeg har boet på mange 1 stjernede hoteller, og de fleste var bedre
end hotellet her.


<Jeg husker afdøde Spies udtalte. Dette Hotel er for dem som ikke har
<ret mange penge, og alligevel vil på ferie og er ligeglade med
<Hotelstandard, da man det meste af tiden opholder sig udendørs og på
<bar og kun bruger hotelværelset til at SOVE i

Jeg er helt enig. Der er for mange der brokker sig uden grund. F.eks. når
man har købt en meget billig flybillet, men ikke kan få den refunderet. Når
et forsinket Ryan Air fly gør, at man ikke når sit SAS fly, og ingen af
disse vil betale erstatning. Når man kommer til skade i Thailand, og staten
ikke vil hjælpe en hjem, fordi man ikke har nogen forsikring osv., osv.,
osv. Men her er der tale om en begrundet vurdering af et hotel, som er så
detaljeret, at enhver kan danne sin egen mening.

Kennet



Magnum (04-01-2008)
Kommentar
Fra : Magnum


Dato : 04-01-08 10:20

On 2 Jan., 21:34, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> <Hej Henrik - Herning
>
> <Hvorfor bruge tid på oversættelse, når det er et DANSK Startour
> <hotel.  Jeg kender ikke Tripadvisor og hvilke danskere kikker derind ?
> <Problemet er at SS+ = max 2 stjerner, der ville jeg aldrig sætte mine
> <ben.
>
> Vi er mange der bruger siden, og gerne vil have informationet. Det er en
> meget stor hjælp. Uanset stjerne antallet, forventer man et rent hotel.
> Alene det, atStarTourhar hotellet på programmet burde antyde en vis
> standard. Jeg har boet på mange 1 stjernede hoteller, og de fleste var bedre
> end hotellet her.
>
> <Jeg husker afdøde Spies udtalte.  Dette Hotel er for dem som ikke har
> <ret mange penge, og alligevel vil på ferie og er ligeglade med
> <Hotelstandard, da man det meste af tiden opholder sig udendørs og på
> <bar og kun bruger hotelværelset til at SOVE i  
>
> Jeg er helt enig. Der er for mange der brokker sig uden grund. F.eks. når
> man har købt en meget billig flybillet, men ikke kan få den refunderet.. Når
> et forsinket Ryan Air fly gør, at man ikke når sit SAS fly, og ingen af
> disse vil betale erstatning. Når man kommer til skade i Thailand, og staten
> ikke vil hjælpe en hjem, fordi man ikke har nogen forsikring osv., osv.,
> osv. Men her er der tale om en begrundet vurdering af et hotel, som er så
> detaljeret, at enhver kan danne sin egen mening.
>
> Kennet

Hej Alle,

Min kone og jeg har som sagt været på 14 charterrejser, og vi har på
alle rejserne boet på billige 1 stjernede hoteller, både i Thailand,
Tyrkiet, Kreta, Barcelona og på de Kanariske Øer, og det er første
gang jeg syntes det var nødvendigt at fremlægge en offentlig kritik at
et hotel. Bo angriber mig lidt for min evaluering af hotellet, men man
kan jo bare læse mit indlæg som en subjektiv vurdering af en oplevelse
og så gøre sig sine egne tanker inden en bestilling. Jeg har iøvrigt
d.d. sendt Star Tour et svar på deres standard
spørgeskemaundersøgelse, og deri har jeg opfordret dem til at læse
ovenstående indlæg og eventuelt kommentere det direkte her i gruppen
eller give mig et svar tilbage.

Vi har iøvrigt rejst flere gange med Ryanair og Air Berlin, men jeg
brokker mig da heller ikke over manglende rengøring og service, når vi
kun betaler kr. 1 + gebyrer. Her nøjes jeg med at nyde den lave pris.

Mht. Tripadvisor, så har min kone og jeg brugt denne meget når vi har
valgt hoteller i London, så jeg vil godt bekræfte at vi er nogen
danskere der går ind på denne gode side. Der er Caserio Azul iøvrigt
allerede bedømt (mindre godt), men dette er jeg først blevet bekendt
med efter rejsen.

God weekend og husk: At rejse er at leve ))))))

kh Henrik - Herning

Bo (04-01-2008)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 04-01-08 15:11

On 4 Jan., 19:19, Magnum <2...@email.dk> wrote:

Hej Magnum
Jeg angriber dig ikke for din evaluering, skriver ovenikøbet "Godt
indlæg", idet jeg referere til er Startour's omtale af "støjproblemer"
på sitet, at Startour skriver (renoveres løbende) en tekst flere
bureaurer benytter, Startour skulle have skrevet, hvad der ER
renoveret og hvad der mangler.

At gardiner og tæpper er skidtsamlere og umoderne, kan du se på TV eks
i "Hammerslag". Hvide vægge og afhøvlede gulve i syden polerede
marmorgulve er standard idag.

Jeg har ikke tal på hvormange hoteller jeg gennem livet har boet på.
Jeg har mest været irriterende over at hovedpuder lugter af røg, jeg
er ikke ryger, derfor bruger jeg et håndklæde også til den snavsede
stol, håndklæder er der altid nok af. Jeg har også engang byttet
madras. Talte også med en Hotelejer om hans "aflønning" det han fik
fra bureauet (Startour) kunne lige dække udgifterne (rengøring og
vask), der var ikke noget til ham selv eller slidtage på inventar. Der
er hård konkurrence overalt, nok derfor der forsøges at sælge gammelt
kød, godt jeg er vegetar

Idag med internetforum, Earth Google com og MS Virtual Earth kan der
surfes helt ned til mindste detalje, ihvertfald på Virtual Earth
udendørs de store byer.
Jeg håber du får et positivt resultat af din henvendelse til Startour
eks. en delvis gratis erstatningsrejse.

vh Bo

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177482
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408386
Brugere : 218883

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste