Kuponhæfter i USA
Fra : Bonnie

Dato : 01-01-08 14:25

Hej NG og godt nytår.

Vi overvejer en tur til USA her i foråret. Vi har rejst der end del før, og
har brugt hotel-kuponhæfterne flittigt. Men er der nogen der ved om de
stadig findes ?

Vi har Georgia, Alabama, Florida i tankerne.

PFT

Bonnie

Fra : John

Dato : 01-01-08 23:57

Det gør de, vi fandt dem på turist kontorene, det var godt nok i
Californien, men mon ikke at det er det samme i Florida?

Mvh,
John

Fra : Stefan

Dato : 03-01-08 16:51

On 1 Jan., 14:24, "Bonnie" <m...@pomfritterne.dk> wrote:
> [...]
> stadig findes ?
>
> Vi har Georgia, Alabama, Florida i tankerne.

Min kone og jeg var i 9 stater i september og der var kuponer til alle
sammen, så der er nok også kuponer til de steder i skal hen.

Stefan

Fra : Annemette

Dato : 13-01-08 12:56

Efter mange tanker skrev Stefan:

> Min kone og jeg var i 9 stater i september og der var kuponer til alle
> sammen, så der er nok også kuponer til de steder i skal hen.
>
> Stefan

Hej

Min mand og jeg planlægger en tur til Californien, hvor vi vil leje bil
og bo på hoteller /moteller. Hvordan fungerer det med de kuponer, I
skriver om ?

Hilsen Annemette