Diskoprydning.
Fra : iSteen

Dato : 01-01-08 15:21

Jeg har ryddet lidt op på min HD.
GarageBand røg ud, det var ikke revolutionerende, men da alle de
tilhørende og medfølgende lydfiler, loops etc. røg med, fik jeg
pludseligt ca. 5GB ekstra plads.
Det er da osse en sjat....

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-01-08 17:04

iSteen wrote:
> [...]
> GarageBand røg ud, det var ikke revolutionerende, men da alle de
> tilhørende og medfølgende lydfiler, loops etc. røg med, fik jeg

Tja, Steen. - Jeg ryddede før jul op på min 'musik HD' i forb. med, at
jeg fik 2 stk. 500gb FW800 eksterne diske, hvorved jeg fandt ca. 85gb i
form af halvfærdige og delvis redigerede masterfiler, dubletter og
andet, der bare skulle ud...

mvh. Erik Richard

Fra : iSteen

Dato : 01-01-08 17:20

> [...]
> jeg fik 2 stk. 500gb FW800 eksterne diske, hvorved jeg fandt ca. 85gb i
> form af halvfærdige og delvis redigerede masterfiler, dubletter og

Så kan jeg godt se 5GB ikke lyder af meget - men jeg har osse kun 60GB
at rutte med

Fra : Esther

Dato : 02-01-08 08:30

On 1 Jan., 17:19, ist...@gmail.com (iSteen) wrote:

> Så kan jeg godt se 5GB ikke lyder af meget - men jeg har osse kun 60GB
> at rutte med

Du kan vinde en del plads ved at fjerne overflødige sprogfiler. Fx er
det de færreste der har synderligt brug for huan, koreansk og en
hulens masse andre sprog. Tror jeg reddede mig en 4-5 GB her osse.
Garageband røg for lang tid siden. Sådan er det når iTunes biblioteket
bli'r større og større...

http://monolingual.sourceforge.net/

hilsen Esther

Fra : iSteen

Dato : 02-01-08 19:20

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> wrote:

> Du kan vinde en del plads ved at fjerne overflødige sprogfiler. Fx er
> det de færreste der har synderligt brug for huan, koreansk og en
> hulens masse andre sprog.

Aha, hvordan gjorde du det, nærmere betegnet?
Jeg snakker kun dansk - og en smule skoleengelsk....og så sort en
sjælden gang imellem.

Fra : iSteen

Dato : 02-01-08 19:24

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Aha, hvordan gjorde du det, nærmere betegnet?

Dumt spørgsmål, der var jo et link til et ganske udmærket lille program
til formålet

Fra : iSteen

Dato : 02-01-08 19:54

688M blev der fjernet - diverse underlige sprog, som jeg knapt har hørt
om